Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 10:08 - НАЗНАЧИХ СРЕЩА НА ЖЕНА - РАСУЛ ГАМЗАТОВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     НАЗНАЧИХ   СРЕЩА   НА   ЖЕНА

       НЕ  ТРЕЩИ  НАД  МЕН  КАТО  РАЗСЕЧЕН,
НЕ  ГЪРМИ  С  ТАКЪВ  СЪБАРЯЩ  ГЛАС,
ЧЕ  СЪМ  НАЗНАЧИЛ  ЗА  ТАЗИ  ВЕЧЕР
СРЕЩА  НА  ЕДНА  ЖЕНА,  КАВКАЗ.

       ДНЕС  ЖРЕБЧЕТА  НЕ  ПРОДАВАТ.  КОНЯТ
ГО  ВЪРЖИ.  ДЖИГИТИТЕ  ГИ  СПРИ,
ЧЕ  ДА  СЕ  НЕ  ЮРНАТ  ДА  МЕ  ГОНЯТ
ТАЗИ  НОЩ  ИЗ  СИНИТЕ  ГОРИ.

       МОЛЯ  ТЕ  ЗА  МИЛОСТ,  ЗА  ПОЩАДА,
КАКТО  НЕ  СЪМ  МОЛИЛ  ДРУГИ  ПЪТ.
И  НА  ОБЛАЦИТЕ  ЗАПОВЯДАЙ  ДНЕС
ДА  СЕ  НЕ  КЮСКАТ,  А  ДА  СПЯТ.

       УСМИРИ  ГУНИБИНСКИТЕ  ВЕТРИ,
УТИШИ  ПРЕОБЛЕЧЕН  ХУНЗАХ
И  НЕДЕЙ  ДА  СМИГАШ  НА  НЕБЕТО,
ДО  ЛУНАТА  ХВЪРЛЯЙКИ  КАЛПАК.

       ЧУЙ  СЪРЦЕТО  МИ  КАКВА  Е  ХАЛА,
ВИЖ  КРЪВТА  МИ  КАК  ГОРЕЩО  ВРИ...
СЪС  ЕДНА  ЖЕНА  СМЕ  СЕ  СЪБРАЛИ,
ТА  И  ТИ,  КАВКАЗ,  МЕ  РАЗБЕРИ!

       ВИЖ  ДАНО  КОПИТА  ПО  БАЛКАНА
ДА  НЕ  ЧАТКАТ.  С  ПУШКИ  НЕ ТРЕЩИ!
ГЛЕДАЙ  АМУЗГИНСКАТА  СТОМАНА
ДА  НЕ  ЗВЪНВА.  И  НЕ  ДИШАЙ  ТИ.

       ЧЕ  ДА  МОЖЕШЕ  ДА  ЗНАЕШ,  МИЛИ,
СЪС  КАКВА  ЖЕНА  СЪМ  СЕ  РАЗБРАЛ,
БИ  МИ  ДАЛ  И  СТАРИТЕ  СИ  СИЛИ,
И  ДВУРЪБИЯ  СИ  СТАР  КИНЖАЛ.

       ЗА  СЕГА  НЕДЕЙ  УГАСЯ  САМО
СИНЬОТО  НА  СИНЯТА  ЗВЕЗДА.
ГОРОЛОМИТЕ  МЕТНИ  ПРЕЗ  РАМО,
ВДЪН  ГОРИТЕ  ПРОКУДИ  ДЪЖДА,

       НА  КАСПИЙСКАТА  ВЪЛНА  ДАЛЕЧНА
УКРОТИ  БУШУВАЩАТА  СТРАСТ,
ЧЕ  СЪМ  НАЗНАЧИЛ  ЗА  ТАЗИ  ВЕЧЕР
СРЕЩА  НА  ЕДНА  ЖЕНА,  КАВКАЗ!...

image

Превод:
Найден  Вълчев



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12212397
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80763
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930