Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 17:06 - ПИСМО ДО МАМА ОТ БЪЛГАРИЯ - МИКОЛА СИНГАЕВСКИ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     ПИСМО   ДО   МАМА   ОТ   БЪЛГАРИЯ

       ПРИСЪНИ  МИ  СЕ:  В  БУРЯ  ВЕТРОВИТА,
ОТТАМ  -  ОТ  ДЕТСКИТЕ  МИ  ВРЕМЕНА,
КЪМ  МЕН  СЕ  ВЗИРА  МАМА  И  МЕ  ПИТА
ДАЛИ  ЗАБРАВИХ  РОДНАТА  СТРАНА.

       НЕ  Я  ЛИ  ОСКЪРБИХ  СЪС  ЧУЖДА  ДУМА,
ПРИПОМНЯМ  ЛИ  СИ  СЕСТРИНИЯ  ГЛАС,
ПРИПОМНЯМ  ЛИ  СИ  КАК  СЪС  ЗЛАТНА  ШУМА
В  НОЩТА  ШУМЯТ  ДЪБРАВИТЕ  КРАЙ  НАС.

     АХ,  МАМО,  МАМО!
ВРЕДОМ  ПО  ЧУЖБИНА 
ВСЕ  ВИЖДАМ  ТВОЙТЕ  ЛАСКАВИ  РЪЦЕ...
ЗАКЪРМЕН  С  ПЕСНИТЕ  НА  УКРАЙНА,
РАЗТВАРЯМ  И  ПРЕД  ЧУЖДИТЕ  СЪРЦЕ.

       ТИ  НЕ  ТЪГУВАЙ,  МАМО!...  МОЙТА  УЧАСТ
НЕ  БИ  МИ  ИЗМЕНИЛА  И  В  СКРЪБТА.
НО  ТУК  -  В  БЪЛГАРИЯ  -  ТАКА  СЕ  СЛУЧИ,
ЧЕ  СРЕЩАМ  САМО  ХУБАВИ  НЕЩА.

       ВЪРВЯ  ЩАСТЛИВ  СРЕД  ХОРАТА,  НЕ  КРИЯ
УСМИВКАТА  СИ  -  ТОПЛА  И  ДОБРА.
ЯМ  ХЛЯБ  С  ЧЕРВЕН  ПИПЕР  И  СОЛ,  И  ПИЯ
ВОДА  ОТ  БИСТРООКИ  ЕЗЕРА.

       КОГАТО  ПЛАМНАТ  ЗВЕЗДНИТЕ  ПОЖАРИ
И  ОЗАРЯТ  ГОРИ  И  РАВНИНИ  - 
ТОГАВА  СТИХОВЕТЕ  НА  ВАПЦАРОВ
МЕ  ВРЪЩАТ  КЪМ  ОТМИНАЛИТЕ  ДНИ.

       ДОЧЕВАМ  ГРОХОТ  В  ГЪСТИТЕ  ДЪБРАВИ
И  МАЙЧИН  ПЛАЧ,  И  ДРЪЗКИ  ГЛАСОВЕ.
И  СЪМНЕ  ЛИ,  ПОЛАГАМ  ГОРСКИ  ЗДРАВЕЦ
ПРЕД  МЪРТВИТЕ-БЕЗСМЪРТНИ  СИНОВЕ.

       И  ВСЯКА  КАПКА  В  ПЛАМЪК  СЕ  ПРЕВРЪЩА,
И  ТАМ,  КЪДЕТО  КЪРВАВ  БОЙ  ДИМЯ,
ЗЕМЯТА  НА  ШЕВЧЕНКО  С  МЕН  ПРЕГРЪЩА
НА  ХРИСТО  БОТЕВ  ГОРДАТА  ЗЕМЯ.

       И  В  ТАЗИ  НОЩ,  КОГАТО  ОТДАЛЕЧЕ
КЪМ  МЕН  ДОЛИТА  ТВОЯТ  НЕЖЕН  ЗОВ  - 
БЪЛГАРИЯ  МИ  ПЕЕ  С  ГЛАС  СЪРДЕЧЕН
И  МЕ  ЛЮЛЕЕ  В  ЛЮЛКИ  ОТ  ЛЮБОВ...

                   image
         
Превод:
Матей  Шопкин



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12151870
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80260
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031