Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2013 10:28 - ТИ СВИРНИ, ИДВАМ АЗ - РОБЪРТ БЪРНС
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
2



                  ТИ  СВИРНИ,  ИДВАМ  АЗ

       ТИ  СВИРНИ,  ИДВАМ  АЗ  С  ТЕБЕ,  МИЛИ  МОЙ.
НЕКА  МАМА  КРЕЩИ,  БАЩА  МИ  -  И  ТОЙ!
ТИ  СВИРНИ,  ИДВАМ  АЗ  С ТЕБЕ,  МИЛИ  МОЙ.
ВНИМАВАЙ,  КОГАТО  ПРИ  МЕН  ИДЕШ  ТИ.

        ВРАТАТА  СЛЕД  ТЕБЕ  ДОБРЕ  ЗАЛОСТИ.
ПОМНИ:  СТЪПАЛАТА!  НА  УМ  ГИ  ЧЕТИ.
ПОМНИ,  ЧЕ  ПРИ  МЕНЕ  НЕ  ИДЕШ  УЖ  ТИ,
ВНИМАВАЙ:  ПРИ  МЕНЕ  НЕ  ИДЕШ  УЖ  ТИ!

       ЩОМ  НЕЙДЕ  МЕ  СРЕЩНЕШ,  НАБЛИЗО  МИНИ  - 
СЪВСЕМ  ПОКРАЙ  МЕНЕ  -  И  ТЪЙ  ОТМИНИ.
БЕЗДРУГО  ОБАЧЕ  КЪМ  МЕН  ПОГЛЕДНИ.
ВЕДНЪЖ  ПОГЛЕДНИ  МЕ  И  ТЪЙ  ОТМИНИ,
С  ОЧИ  ПОГЛЕДНИ  МЕ,  СЛЕД  ТУЙ  ОТМИНИ!

       СЪС  ДРУГИ  ПРИКАЗВАЙ,  ИЗГЛЕЖДАЙ  СТУДЕН:
УЖ  ПУКНАТА  АСПРА  НЕ  ДАВАШ  ЗА  МЕН!
КЪМ  ДРУГА  ОБАЧЕ  НЕ  ГЛЕДАЙ  СМУТЕН,
ЧЕ  ВИЖ,  ТОКУ  ДРУГА -   ТЕ  ВЗЕЛА  ОТ  МЕН,
ЧЕ  ГЛЕДАЙ,  ОТНЕЛА  ТЕ  ДРУГА  ОТ  МЕН!

       ТИ  СВИРНИ,  ИДВАМ  АЗ  С  ТЕБЕ,  МИЛИ  МОЙ,
ТИ  СВИРНИ,  ИДВАМ  АЗ  С  ТЕБЕ,  МИЛИ  МОЙ.
НЕКА  МАМА  КРЕЩИ,  БАЩА  МИ  -  И  ТОЙ!
ТИ  СВИРНИ,  ИДВАМ  АЗ  С  ТЕБЕ,  МИЛИ  МОЙ!...

                    image

Превод  от  английски:
Владимир  Свинтила





Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12190439
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80645
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930