Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2013 13:56 - ПРЕСЪХНА ИЗВОРЪТ ОТ МОЙТА ЖАЖДА - ФРАНСОА ВИЙОН
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
2



   ПРЕСЪХНА   ИЗВОРЪТ   ОТ   МОЙТА   ЖАЖДА

       ПРЕСЪХНА  ИЗВОРЪТ  ОТ  МОЙТА  ЖАЖДА.
ПРЕЯЛ,  АЗ  ВЕЧЕ  МИСЛЯ  СЪС  КОРЕМА.
ПОКОЯТ  СРЕД  СПОКОЙСТВИЕ  СЕ  РАЖДА  - 
ПРИКРИТ  ЛИ  СЪМ,  И  УДАР  ЩЕ  ПРИЕМА.

       НЕ  СЕ  ИЗМЪЧВАМ  С  НИКАКВА  ДИЛЕМА,
НАПРАВИХ  ИЗБОР  МЕЖДУ  „НЕ"  И  „ДА"  - 
КАКЪВТО  И  ДА  БЪДЕ  ВОДОЕМА,
СЕ  ЧУВСТВАМ  КАТО  РИБА  ВЪВ  ВОДА.

       ОТ  СТРОЯ  НИЩО  МЕН  НЕ  МЕ  ИЗВАЖДА  - 
ПОКОЯ  ГО  НАМИРАМ  И  В  ДЖЕНДЕМА,
ОТ  ПЪТИЩАТА  С  МЕНЕ  СЕ  СПОГАЖДА
ВСЕ  СРЕДНИЯТ  -  ПО  НЕГО  ЩЕ  ПОЕМА.

       НЕ  ЩА  ДА  СИ  НАВЛИЧАМ  АНАТЕМА,
В  ГНЕВА  НЕ  ВИЖДАМ  НИКАКВА  ФАЙДА  - 
ОТСТЪПВАЙКИ  С  ДОБРО  НА  ВАС  ЯРЕМА,
СЕ  ЧУВСТВАМ  КАТО  РИБА  ВЪВ  ВОДА.

       КАКВОТО  И  ДА  Е,  МИ  СЕ  УСЛАЖДА,
ТУ  СКРЪБ,  ТУ  РАДОСТ  ВРЕМЕ  МИ  ОТНЕМА.
УМЕЕ  ЛИ  ЧОВЕК  ДА  СЕ  НАГАЖДА,
ДОБРЕ  ДОШЪЛ  Е  -  ВСЕКИ  ГО  ПРИЕМА.

        НАЛОЖИ  ЛИ  МИ  СЕ  СТРЕЛА  ДА  ВЗЕМА,
АЗ  ЩЕ  УЦЕЛЯ  ЗЛАТНАТА  СРЕДА  - 
ЗАТУЙ  ВЪВ  РАЗГОВОР  НА  ВСЯКА  ТЕМА
СЕ  ЧУВСТВАМ  КАТО  РИБА  ВЪВ  ВОДА.

        С  МОЛБА  ЗАВЪРШВА  ТАЗИ  МИ  ПОЕМА...
НЕ  ПИТАЙТЕ  ИЗПАДАМ  ЛИ  В  БЕДА  - 
КАКВОТО  И  РЕШЕНИЕ  ДА  ВЗЕМА,
СЕ  ЧУВСТВАМ  КАТО  РИБА  ВЪВ  ВОДА.

             image

Превод  от  френски:
Васил  Сотиров

* * *
За  „Пресъхна  изворът  от  мойта  жажда"
(втория  вариант  на  конкурса  в  Блоа),
съществуват  предположения,  че  също
принадлежи  на  Франсоа  Вийон.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12204887
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80752
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930