Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2013 08:18 - ПОПЪТНА ПЕСЕН - АТАНАС КОЕВ
Автор: ambroziia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 465 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 10.09.2013 08:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                            ПОПЪТНА  ПЕСЕН

АЗ  ЗНАМ,  ЧЕ  ВСЕКИ  МИГ  ВЪВ  МЕН,  ОТ  УПОР  СТРЕЛЯ  - 
      НЕ  СЪМ  НИ  МНОГО  НИСЪК,  НИ  ТОЛКОВА  ВИСОК.
ОСЪМВАМ  СЪС  КУРАЖ.  ЗАМРЪКВАМ  БЕЗ  ПОСТЕЛЯ.
И  ДАЖЕ  ТВЪРДЕ  ЧЕСТО  ОБЯДВАМ  СЪС  ВЪЗТОРГ.

ВИЙ  МИСЛИТЕ,  ЧЕ  СТРАДАМ?  НАПРОТИВ  -  МНОГО  ПЪТИ
      НА  МЕНЕ  МИ  СЕ  СЛУЧВА  ДА  СЪМ  ПОЧТИ  ЩАСТЛИВ.
НЕ  ВЯРВАТЕ?  ЗАЩО?  ПОПИТАЙТЕ  СИНЪТ  МИ
КАК  СВЕТЛО  МИ  СЕ  РАДВА,  ЩОМ  СВЪРНА  ВКЪЩИ  ЖИВ.

ДОРИ  ЖЕНА  МИ  СРЯЗВА  КОМШИЙСКАТА  ГЪЛЧАВА
       КОГАТО  КАТО  ГОСТ  ПРЕД  НАШТА  ПОРТА  СПРА.
ОБУВКИТЕ  МИ  СВАЛЯ,  КАФЕТО  МИ  ВГОРЧАВА...
-  ДА  ТИ  Е  СЛАДКО!  -  КАЗВА...  И  АЗ  БЛАГОДАРЯ...

НЕ  СИ  КРИВЯ  ДУШАТА  -  И  МЕН  УЮТ  МИ  ТРЯБВА.
      АХ,  КОЛКО  МИ  Е  НУЖЕН  ДОМАШНИЯТ  ПОКОЙ!
ДА  МИ  Е  ВЕСЕЛ  ДЖОБА,  ДА  МИ  Е  ПЪЛЕН  ХЛЯБА,
ДА  ДРЪНКАМ  СЕРЕНАДИ  В  ИТАЛИАНСКИ  СТРОЙ...

     НО  ПЪТЯТ  -  АХ,  МОЙ  ПЪТ!  -  ДУШАТА  МИ  ГО  ИСКА.
ДА  ЗВЪННЕ  ТЕЛЕФОНЪТ  -  И  ДУХВАМ  ПОСРЕД  НОЩ.
КЪДЕ?  НЕ  ЗНАЯ  ОЩЕ.  НО  СИГУРНО  -  КЪМ  РИСКА.
А  РИСКЪТ  НЕ  МИНАВА  ПРЕЗ  КЪЩНИЯ  РАЗКОШ.

      ПЪК  НЕКА  С  МОЙТЕ  ГРЕШКИ  ЕЗИЦИТЕ  СИ  ПОЩЯТ
И  С  ДУМИ  ДА  ЗАПЪЛВАТ  СПЕСТОВНИЯ  МИ  ВЛОГ!...
НО  ДНЕС  Е  РАНО,  РАНО...  СЛЕД  НЯКОЙ  ДЕН  -  И  ОЩЕ  - 
И  МЕНЕ  ЩЕ  МЕ  СТЪКНАТ  В  ПРЕКРАСЕН  НЕКРОЛОГ.

                              image

                                      Атанас  Коев



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12151277
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80257
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031