Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2014 23:47 - Земно
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7279 Коментари: 24 Гласове:
22

Последна промяна: 04.08.2014 23:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Обгръщам нежно земното кълбо
и с четка по кората му рисувам.



image

Сама си сътворявам ден и нощ,
от капките роса балончета надувам.


image

Написвам нежни ноти,
а песента сама изпявам.


image

От дъхави поляни и планини високи
бера цветя и ги засаждам.

image

В градината на моята душа
пониква всяко семе на доброто.


image

И ако сбъркам както си летя :) ,
ще ви прегърна!
Запазете ми крилата !




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumero - И ако те открия, докато си летя, ще те ...
05.08.2014 01:04
И ако те открия,докато си летя,
ще те прегърна и ще ти дам крила !
цитирай
2. distrelets - Ех, че хубавоооооо!!!!!
05.08.2014 07:12
[quote=rumero]И ако те открия,докато си летя,
ще те прегърна и ще ти дам крила ![
Здравей, Rumero ! Усмихна ме рано сутринта ! От постингите ти не личи, че си поетична душа, но явно е, че понякога се вдъхновяваш! Виж колко интересно се получи! Имам познати поети, Маргарита Петкова и Добромир Банев, които пишат по този начин и се получава много забавно. Благодаря за стиха и за посещението! Успешен и МИРЕН ден! Сега аз ще отида при теб на "гости", но там реалността ще бъде друга, знам :(((((.
цитирай
3. donchevav - Хубаво! Нежно, красиво и добро! ...
05.08.2014 07:39
Хубаво! Нежно, красиво и добро! Такова да е и утрото ти, мила приятелко!
цитирай
4. emi1ts - Прекрасно!
05.08.2014 07:43
Много красота и оптимизъм!
Поздравления!Благодаря!
Хубав и усмихнат ден:)
цитирай
5. shining - :)))
05.08.2014 08:26
Във полет нежен над Земя красива
със галени от Слънцето крила
усещам си душата малко дива,
свободна,романтична и добра.

Е,изпревариха ме с римите,но пък и аз не се състезавам сега. :) То вдъхновението може да те споходи и без предупреждение,
важно е да хванеш мига.
Приятен и слънчево-душевен ден!
Беше ми приятно! :)
цитирай
6. stela50 - Диди... прекрасен пост си сътворила...
05.08.2014 13:00
Усмихвам се... красиво е, светло...
...В градината на моята душа
пониква всяко семе на доброто...
Прегръдки !
цитирай
7. megg - " В градината на моята душа"
05.08.2014 13:25
Долетя балонче от капчица роса при мен и ме поведе към твоя хубав постинг, за да послушам песента на доброто.
Поздрав, Диди!
цитирай
8. distrelets - Виждам усмивката ти!
05.08.2014 17:09
emi1ts написа:
Много красота и оптимизъм!
Поздравления!Благодаря!
Хубав и усмихнат ден:)

Радвам се, че ме посети! Усмивки и за теб!
цитирай
9. distrelets - Вени, здравей! Очаквам те с нови преживявания!
05.08.2014 18:28
donchevav написа:
Хубаво! Нежно, красиво и добро! Такова да е и утрото ти, мила приятелко!

Нежни прегръдки и за теб!
цитирай
10. distrelets - Shining :)))))
05.08.2014 18:32
[quote=shining]Във полет нежен над Земя красива
със галени от Слънцето крила
усещам си душата малко дива,
свободна,романтична и добра.

Усещането на "Малко дива душа" :)))))) ми е любимо ! Благодаря ти!

Е,изпревариха ме с римите,но пък и аз не се състезавам сега. :) То вдъхновението може да те споходи и без предупреждение,
важно е да хванеш мига.
Приятен и слънчево-душевен ден!
Беше ми приятно! :)
Много ми беше приятно!
цитирай
11. distrelets - Мила Таня,
05.08.2014 18:34
stela50 написа:
Усмихвам се... красиво е, светло...
...В градината на моята душа
пониква всяко семе на доброто...
Прегръдки !

Има причина за поста и тя е хубава. Ремонтираха ми компа! За това се вдъхнових! Благодаря ти за топлите думи!
цитирай
12. distrelets - Хей, Мег!
05.08.2014 18:37
megg написа:
Долетя балонче от капчица роса при мен и ме поведе към твоя хубав постинг, за да послушам песента на доброто.
Поздрав, Диди!

Дано всеки от нас изпраща красиви балончета към другите! И те да се превръщат в песни на доброто, на красотата и любовта! Прегръдки за теб!
цитирай
13. paciencia - Много красиво и нежно, Диди!
05.08.2014 19:13
Хубаво би било всички да рисуваме по този начин - с обич, нежност към всички и към всичко..За един по-добър свят. Чудесен е твоят свят, Диди!
цитирай
14. distrelets - Здравей, Paciencia,
05.08.2014 20:12
paciencia написа:
Хубаво би било всички да рисуваме по този начин - с обич, нежност към всички и към всичко..За един по-добър свят. Чудесен е твоят свят, Диди!

Аз си го създавам и си го мечтая този свят! Така оцелявам и се спасявам :)))) Добре, че имам съмишленици ! ♡♥♡
цитирай
15. benitta - Скок-подскок!
05.08.2014 21:31
И все по-високо надскачаш собственото си вдъхновение!
Сигурно съм нескромна, но дали и ние тук не допринесохме малко за широко отворената врата, през която направо се разпръсна един талант?? Беше леко срамежлив, а после се развихри и сега ни поднася подаръци!
Така си е! Остави големите поети, няма да се мерим с тях - тук си мерим дълбочината на душите и рисуваме усмивки! :) :) :)
цитирай
16. distrelets - Така е, Бени!
06.08.2014 02:14
[quote=benitta]И все по-високо надскачаш собственото си вдъхновение!
Сигурно съм нескромна, но дали и ние тук не допринесохме малко за широко отворената врата, през която направо се разпръсна един талант?? Беше леко срамежлив, а после се развихри и сега ни поднася подаръци!
Почти ужасена публикувах първия постинг, в който имаше мой стих. После продължих, благодарение на добронамереността и подкрепата на всички вас. Всяка думичка чета с благодарност и удивление. Всичко това е толкова хубаво, че нямам думи. Защото ние просто изливаме чувствата и състоянията си, независимо в каква форма, споделяме, разказваме. Хич не си нескромна, защото много добре знаеш, че имаш пръст в моята "смелост". Както и Вени, Ивоки също. А Танечка ме вдъхновява....А, бе ;-) , всички, които пишат и харесват. Лека нощ, ама май ще стане Добро утро :-). Прегръщам те!!!!
цитирай
17. makont - Творчески устрем и жажда за живот!
06.08.2014 12:22
Оптимистично и вдъхновено! Поздрави и усмивки!
цитирай
18. distrelets - Усмивки и за теб!
06.08.2014 23:40
makont написа:
Оптимистично и вдъхновено! Поздрави и усмивки!

Сега отивам при теб да ти погостувам :)))))) Няма живот без оптимизъм! Втренчиш ли се в проблемите - край! Свършено е! Спокойна нощ!
цитирай
19. katan - Стигна до най-съкровено място в душата ми!
11.08.2014 12:08
Нежност, красота, нега, ефирност!
Добото прозира от всяка капчица и щрих!

"И ако сбъркам както си летя :) ,
ще ви прегърна!
Запазете ми крилата !"

Няма да сбъркаш! Накъдето и да полетиш ще те прегърна!

Поздрави за постинга и благодарност за удоволствието!
цитирай
20. distrelets - Толкова хубави думи, Катан!
11.08.2014 22:42
Трогна ме, а и си усетила накъде летя! Благодаря за подкрепата и милите думи! Усетих прегръдката :)))
цитирай
21. metlichina - приседнах до теб
16.08.2014 23:12
с наслада от думи, картини нежни и красиви... прелест..
поздрав за теб, от сърце..
цитирай
22. tota - Добро утро, Диди!
18.08.2014 05:48
Твоето ЗЕМНО...привличане ме доведе толкова рано тук. За да се докосна до доброто в твоята душа.

Хубав ден! Денят на св. Иван Рилски!
цитирай
23. distrelets - И аз винаги присядам при теб с радост и удоволствие!
18.08.2014 18:24
metlichina написа:
с наслада от думи, картини нежни и красиви... прелест..
поздрав за теб, от сърце..

Благодаря ти, цвете мило :-))))))
И от мен поздрав от сърце! Дошли сме тук за да създаваме радост , да я споделяме с другите. Твърде много жестокост и грозота има. Тя не е за това място, така мисля аз...
цитирай
24. distrelets - Нека тук да е оазисът на доброто, Тота.
18.08.2014 18:34
tota написа:
Твоето ЗЕМНО...привличане ме доведе толкова рано тук. За да се докосна до доброто в твоята душа.

Хубав ден! Денят на св. Иван Рилски!


Какво друго ни остава, освен да го създаваме ! Днес е хубав ден, наистина и нека бъде белязан с доброта по примера на св. Иван Рилски! Сърдечни поздрави от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 359692
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930