Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2017 20:20 - Обещаната Кери /само за котколюбци/ ;))
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27315 Коментари: 17 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Обещах на Ан фотосесия на Кери. Един ден, тръгвайки за града, я заварих сгушена в листа до дувара пред входната ми врата и спонтанно я фотосесирах, voila
image

image

image
Тази ми е една от любимите Керини фотографии...
image

image

image
На няколко пъти се пробва да работи с мен, на нея й бе забавно, на мен малко затрудняващо, тъй като стъпва на клавиатурата и аз не успявам да пиша. Като я погаля достатъчно, се успокоява и заспива...
image
Ето както тук. Някои работят, други сладко си подремват - кой както се уреди, такъв е животът ;))
image
Със сестра й Троя, почти като близначки, макар че Кери ми я донесоха от града, не е от нашенките. Е, вече отдавна е в свои води и изглежда се чувства добре при нас...
image
Още някой и друг кадър от Троя...потънала в блаженство, в ръцете на Цвети, една от приятелчатата ни....
image

image
Завършвам с изненадата, която мома Кери ми спретна днес. Цяла сутрин телефонът ми звъни, в един момент, докато говоря с колежка и уточняваме поръчка, ме търсят и на вратата. Излизам и почвам да жестикулирам, за да се разбера с всички едновременно. Ала през това време Кери се възползва от ситуацията и се шмугва в кухнята. Не бях успяла да раздигна масата докрай, пастетът и една порция макарони "пострадаха".  На 3-4 пъти се е случвало котаците да се прокрадват в кухнята, когато забравим вратата отворена. Не им се карам, защото са много мила гледка. Просто им изнасям храната, тъкмо да им разнообразя менюто :))
image

image

image

image

image
Още преди да успея да им поднеса и разделя нахапаните от Кери макарони, Троя успя да ги грабне и да ги повали геройски върху плочника. Тук в далечината, до портата ми, се вижда Лъчо, котакът на леля Нели. Той все още не познава моята дружинка и е леко резервиран, но за кратко дойде, отхапа няколко хапки и избяга, преди да успея да го фотосесирам ;))
image
Отново потънала в блаженство...
image
С мама Грейси и Кери, нека има за всички, винаги това апелирам!
image

image
Накрая се появи и мама Тони...и тя да подхапне прилежно...
image

И тук е моментът да ви поздравя с една прекрасна и свежа песен на Алваро Солер - Animal!






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Лелей, къв е тоя дълго-остроух рис? ...
28.09.2017 20:29
Лелей, къв е тоя дълго-остроух рис? Дай си адреса да ти пратя тример за мъже. Малък е още но вече заслужил.
:)))
цитирай
2. vesever - Заки, никога не съм ползвала тример ...
28.09.2017 20:35
Заки, никога не съм ползвала тример за мъже, но щом ще е от полза, покорно приемам ;))
цитирай
3. krassko - Колкото и да са мили
28.09.2017 20:43
Това са страшни хищни котки, тигри в умален размер.
Като гледам как разфасоват макароните все едно лъвове разкъсват антилопа.
Добре че те познават и са мили с теб, но аз не бих си рискувал живота;)
цитирай
4. rosiela - Бойната група е страхотна!
28.09.2017 21:10
Какво им се плаши Краско? Вие сте си една дружина в къщата.
цитирай
5. vesever - Краси, вярно е, хищници са, но ко...
28.09.2017 21:32
Краси, вярно е, хищници са, но когато си добър с тях, и те са добри.
Имам една мечта след години да пътувам по диви места и да дресирам хищни котки.
Лъвове, тигри...
Гледах филм за един човек, не помня в Африка ли беше, как си седи сред лъвовете в резервата и са си приятели и той се грижи за тях.
цитирай
6. vesever - Роси, така е, дружина неразделна ...
28.09.2017 21:33
Роси, така е, дружина неразделна или прайд :)
А аз съм водачката на прайда ;)
цитирай
7. zax - - Умението да се храниш сине, е във ...
28.09.2017 22:51
- Умението да се храниш сине, е във владението на чужди езици. - Казал стария вълк и оставил малкия сам да се справя със стадото.
:)
цитирай
8. vesever - Е, щом е нужно владеене на чужди е...
28.09.2017 23:27
Е, щом е нужно владеене на чужди езици, то е по моята част, и аз ще се справя, не само малките ..
Само дето аз не умея да се храня със...стада...;))
цитирай
9. anin - Привет, дружина!
29.09.2017 14:47
Кери е голяма беладжийка и хитруша! С маца-Троя го играят комбина, отмъкнаха ти макароните набързо ;))
Вес, гледах едни видеа на руски за едни младежи как отглеждат диви котки, имаше едно малко- пума май беше, и в къщи си го гледат... :)
цитирай
10. anin - https://youtu.be/m6-dPdlyJNg
29.09.2017 14:53
Веси, ето - малкото пумче ;))
цитирай
11. vesever - Ан, беладжийки са всички до една ...
29.09.2017 14:58
Ан, беладжийки са всички до една муцунките ми...
Пума да екзотична мечта, и аз имам някои идеи за след години..
Пак съм на път и пиша от тел. мъка)))
Ще успея да видя пумата, когато отново съм на компа, че от тел. По_трудно...
цитирай
12. rosiela - Розова блуза с обеци
29.09.2017 19:36
утре в наша чест сложи.
цитирай
13. troia - Веси,
29.09.2017 19:49
много сладки душички са всичките! Обаче Кери е с най- големи ушички, защото е палава и сигурно често й ги дърпаш, че не слуша.:) Шегувам се.
Троя ми изглежда на по-кротичка. Да си я похваля, че ми е нещо като адашка.:)
Много ми беше приятно. Може и друг път да им правиш снимки.
Весела вечер, Веси!
цитирай
14. vesever - Роси, обеците розови забравих в...
29.09.2017 20:32
Роси, обеците розови забравих вкъщи, Идната седмица ще има нещо розово, обещавам... Обаче преди това нещо синьо като морето и нещо бяло като ангелите...
цитирай
15. vesever - Кати, права си, Троя е доста кротка и ...
29.09.2017 20:40
Кати, права си, Троя е доста кротка и сдържана... Кери е супер напориста... всеки с характера си, както при хората... Когато има интересни моменти, ще документирам, весело става,)) радвам се, че ти харесват сладурките..
Лека и от мен!
цитирай
16. donchevav - Май нищо по-красиво не съм виждала ...
02.10.2017 21:57
Май нищо по-красиво не съм виждала на котешка тематика от Кери върху килим от есенни листа! Представям си каква котка ще стане! И Троя е много специална - с тая звезда, която грее на челото й! Белязана - котка с късмет! Надявам се, че не тъгуват много без тебе, но общо взето сигурно вече попоглеждат към външната врата:)))
Поздрави, Веси! Твоите котешки постинги са ми любими! Благодаря ти от сърце!
цитирай
17. vesever - Вени, да видиш какви образи са, като ...
02.10.2017 21:59
Вени, да видиш какви образи са, като тръгна да излизам, ме изпращат цяла върволица, супер мило е!
Не че на теб не ти е познато...:)
Кери става много пухкава, да, расте бързо, ще е разкошен мини рис след година...
А утре вечер ще пусна постинг с уникални снимки на една красавица котана от Варна, мисля, че ще ти хареса!
Прегръдка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036979
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол