Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2014 16:04 - За блоговите простотии
Автор: tera Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5153 Коментари: 16 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


 

 

 

 

Не, няма да започна с  пошлостта и малоумието, обзели този блог.

 Просто това е една отправна точка да пиша точно за противоположните им неща.

 Примерно - за балета  „Лешникотрошачката” – постановка на Ковънт Гардън или както е официалното му име Кралския Балет, която беше показана в кино Арена, за концерта на Вадим Глузман вчера в зала България, за едно наистина интересно преживяване, каквото е свиренето на кристални купи с източен привкус. Дори и за концерта на РИЦ, който се проведе в Централния военен клуб по повод 70-годишнината от блокадата на Ленинград.

За мен всичките тези събития бяха интересни, много по-интересни от тъпотиите, които се вихрят по блог.бд-то. Където цари една махленщина, клюкарщина и определено лош вкус.

Не знам как на някои хора този блог им се е превърнал в център на мирозданието и вместо да пишат за интересни неща, които се случват в реалния живот, дотолкова са се вживяли във виртуалното им съществуване, че само това пишат или обсъждат. Дори всички битовизми, което правят навън, целта е да ги покажат тук. Много жалко.


Пак ще се повторя. Това място, в което дойдох преди 7 години (точно на 02.02.2007г.), няма нищо общо с това, което е в момента.


Има нови хора, които би следвало да имат желанието да е приятно това място. Но за съжаление се е превърнало  основно в сбирка на вманиачени преследвачи на Светлото или пък диви поддръжници на блогови разправии.  Както и някои наистина луди персони се подвизават нон-стоп.

Няма как да дам рецепта какво да се направи, защото  лудостта е превзела блога, за съжаление.

Живи и здрави!

Корабът потъва нормално...





Гласувай:
25



1. axlaxl - Що за гледна точка? Знаеш ли ккаво е ...
01.02.2014 17:01
Що за гледна точка? Знаеш ли ккаво е блог и за какво се използва? Нещо лично е...личните мисли, интереси и т.н...Няма как да мислят еднакво всички. Един се вълнва от балет, друг е тук за да мрази, трети да пише поезия. Кой за какво ще пише е личн избор. Не се учудвай, че се чете повече скандалната публикация. Така е навсякъде-в телевизията, вестниците дори филмите екшъни са по-гледани от драмите и романтичните комедии.
Блог.бг има съвсем друг проблем и той не е в потребителите, а в политиката на сайта.
Да не мислиш, че не ми е писнало да обсъждат мен, а не какво пиша. Спрях да пиша сериозно понеже няма смисъл. Сериозна съм на друго място с други хора. Тук е раздел Забавление и убиване на свободно време...:)
цитирай
2. tera - Това е моята гледна точка,
01.02.2014 17:17
не е необходимо да се нервираш.

цитирай
3. blackpredator - Хаха,
01.02.2014 17:39
горната крава е една от тия, дето произвеждат гюбрето, тапет на блог.бг.
"Знаеш ли какво е блог", а?! Хаха...

"Корабът потъва нормално...".
Чудя се на констатацията ти. При положение, че капитана, вместо последен, пръв е напуснал.

Корабът от две години е потънал.
И планктона по-горе и във всяка страница "последни постинги" и "най-популярни постинги" въобще не го праи риф.
Тресавище, вече встрани от океана нетен...
цитирай
4. tera - Изтрих nemski,
01.02.2014 17:43
защото e обикновен простак.
цитирай
5. tera - @3
01.02.2014 18:10
Самият факт, че все още пишем тук значи, че корабът все още не е потънал.
Иначе - тенденцията е ясна.

цитирай
6. axlaxl - Не само, че не се нервя, а и съм в отлично настроение:)
01.02.2014 18:19
tera написа:
не е необходимо да се нервираш.



Нервенето "звучи" от твоята "тема" , но нали затова е блогбг, един да се нерви, друг да се кефи.
цитирай
7. aip55 - Защо блог?
01.02.2014 19:26
Блогa e източник на безкрайна информация за широк спектър от теми. Блогa e с внушаващ обширен списък от теми, които постоянно се добавят към блоговият басейн на знания: наука, математика, образование, спорт, хобита, развлечения, музика, обстановка ..... Списъкът е дълъг!
За мен, блога е начин да се мисли и да отразя новите ми преживявания, нови открития, нови мисли.
Чрез споделяне на моите мисли, моите знания и моите интереси, аз съм в състояние да се свържа с други хора, които имат сходни интереси.
Тук аз открих, че писането е пристрастяване. Колкото повече пиша, толкова повече искам да пиша и да споделям мислите ми с вас. Не се обиждам, ако някой не е съгласен с мене. Но тук намерих и много приятели! Колкото повече чета, толкова повече искам да Ви чета. Пишете, защото обичам да Ви чета!!!!!!!!
цитирай
8. tera - @6
01.02.2014 20:11
Много ти е странно отличното настроение, при което пускаш всеки ден поне по 1-2 комплексарски постинги, където все за нещо се обясняваш.
Ако си беше ОК нямаше да висиш тук по 24 часа.
Честно казано доста ми простееш, за да се занимавам с теб.

цитирай
9. hoho22hoho22 - Блоговият кораб е потънал и е заседнал на дъното в тинята или каквото има там
01.02.2014 20:17
Не само че не се пишат стойностни постинги, но дори когато все пак се появят такива няма кой да ги прочете. Първо защото не могат да изплуват от всеобщия спам и второ защото само малцина блогъри ги интересуват.
Аз в предишния ми постинг се опитах да намекна нещо, малцина взеха отношение...
Но виж, за Гинки, Габърчета, Радостинки и всякакви други стринки: масов интерес, залата е препълнена!
цитирай
10. анонимен - Тера, за съжаление си напълно пр...
01.02.2014 21:28
Тера, за съжаление си напълно права. И аз съм пристрастен към блог.бг и с огромна тъга виждам как деградира. Имам едни визитки правени през 2010 година. 90% от хората ги няма вече. Сайта загуби атмосферата си. Няма нито политическа нито творческа интрига. Всичко става с хора, а тях ги няма вече. Сега побликувам някои неща в Откровения. Там има повече творчество и уж по-възпитани хора, но и там като следиш коментарите, виждаш, че старите вече са го напуснали и сайта е деградирал. Същата история като тук. Очевидно с деградирането на държавата, западат и сайтовете. Новите не правят опити да създадат нова атмосфера, а и бъговете в програмата и нехайството на админите постепенно провалят иначе хубавия сайт. Маса хара вече са във фейса или по други сайтове. Жалко, много жалко, нямам никакъв стимул да пиша вече тук. Какво и за кого. В другите сайтове се чувствам като емигрант и изпитвам носталгия към блога, но той вече не е същия.
цитирай
11. tera - Лудата милейди пак се домъкнала
02.02.2014 13:07
Ще те трия, така че не се изхождай тука. Ненормалница.

Дърта вещице с провисналите цици, пиши ми колкото искаш минуси, хич не ми дреме.
Ще те трия до дупка.
Но ако продължаваш да ми досаждаш, може и да се обърна към админите, за да ти закрият въшливия блог.
цитирай
12. valsodar - Да, не е същото. Да, простотията е ...
02.02.2014 14:03
Да, не е същото.
Да, простотията е надделяла.

Но... всеки един е свободен в избора си кое ще игнорира и кое ще прочете - хигиена на блогването си, така да се каже ще спазва. Елиминирай простите селски пръчки с мания за величие, не чети глупаците и влизай по-рядко в сайта, ако искаш да опазиш психическото си здраве! ;)
цитирай
13. tera - Радо,
02.02.2014 14:20
да не мислиш, че им чета идиотиите.
Само като им видя малоумните заглавия ми е достатъчно.
Пък и след като се толерират наистина луди хора, работата е ясна.
Жалко за хубавото място.
цитирай
14. lidislidis - Страшното е
02.02.2014 15:43
Когато се дава показ на криминални нарушения не само за нета, но и в живота. Показност и гордост от изнасяне на страниците на блога лични данни, имотни състояния, адреси,снимки и злоупотребата с тях от тарторите криминални и властващи тук. Аз блогвам от 8 години.Нито съм се ровила в живота на блогърите,нито някой от блогърите се е ровил в моя с криминални подбуди. Направиха го показно и гнусно Гинка Димитрова, Ангелина Пискова и Сава Павлов.
Изтриването на блога ми,спирането на блога ми е нищо всравнение с материалните щети нанесени ми от тях за период от 4 г. насам и криминалните им действия срещу мен извън блога. Така да се каже блога от приятно място се превърна в просташко и криминално гнездо на престъпници.....
цитирай
15. joysii - Права сте, но този сайт е копие на ...
02.02.2014 16:25
Права сте,но този сайт е копие на действителността, на света около нас.За съжаление, в него не битуват само добрият стил, културата и интелигентността.
Винаги се намират някакви простакеси/Гини/, пишман величия историци/Спаротоци/,поетеси и кой ли още не,които опошляват всичко. И понякога на човек му писва от тъпотия, па вземе че се опита да я завре....където й е мястото.
Поздрави.:):)
цитирай
16. axlaxl - Лидис, Джойс скърцането води до ...
02.02.2014 16:44
Лидис, Джойс скърцането води до сбръчкване:) Успокойте се и не мислете за мен:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4648531
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18536
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031