Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2013 08:22 - ПЕСЕН - ГУРБЕТЧИЯ - БИНКА ДОБРЕВА - ВИДЕО
Автор: ambroziia Категория: Музика   
Прочетен: 5434 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Гласувай:
5


Вълнообразно


1. nikikm - Не особено
04.10.2013 21:51
добро изпълнение,няма душа,не внушава истинност,инструментите не са автентични,деколтето....не ми се говори! Няма ли автентично!? Истинското оригиналното,няма по-добро!Имената на изпълнителите не ме интересуват! Интересува ме народа и НЕГОВОТО творчество,както го е създал!
цитирай
2. ambroziia - добро изпълнение, няма душа, не ...
04.10.2013 22:15
nikikm написа:
добро изпълнение,няма душа,не внушава истинност,инструментите не са автентични,деколтето....не ми се говори! Няма ли автентично!? Истинското оригиналното,няма по-добро!Имената на изпълнителите не ме интересуват! Интересува ме народа и НЕГОВОТО творчество,както го е създал!


Всичко е Наше. Трябва да си гледаме, слушаме и харесваме.
Това е Народът ни и нищо не ни е чуждо...
Блогодаря за коментара.
Усмихната вечер!
цитирай
3. nikikm - Не,не съм
07.02.2014 02:24
съгласен!Подправеното не е наше! Преди време един приятел ми разказа за негова баба,която слушала някакво изпълнение на народна песен в осъвременен /осакатен за мен/ вариант. И казала:"то,това не е българско"! Претенциозни сме за глупости,а що се отнася за сърцевината на държавността,казваме,карай,наше е!Не е наше!Професорският рап,не е наш! Модернизирани варианти,ако ще и от прими на българската песен да са изпълнени,то това е само за пари и слава,но НЕ Е НАШЕ! НАШЕ Е ТОВА ОТ ВРЕМЕТО НА НАШИТЕ БАБИ И ДЯДОВЦИ,ОТ ТЕЗИ ПРЕДИ ТЯХ,ТОВА КОЕТО НОСИ ВРЪЗКАТА С МИНАЛОТО,БЕЗ ПОДПРАВКИ,С АВТЕНТИЧНИ ГЛАСОВЕ И ИНСТРУМЕНТИ!ПО-МАЛКО ОТ ТОВА Е ВСЕ ЕДНО-НИЩО!
цитирай
4. ambroziia - съгласен!Подправеното не е наше! ...
07.02.2014 11:33
nikikm написа:
съгласен!Подправеното не е наше! Преди време един приятел ми разказа за негова баба,която слушала някакво изпълнение на народна песен в осъвременен /осакатен за мен/ вариант. И казала:"то,това не е българско"! Претенциозни сме за глупости,а що се отнася за сърцевината на държавността,казваме,карай,наше е!Не е наше!Професорският рап,не е наш! Модернизирани варианти,ако ще и от прими на българската песен да са изпълнени,то това е само за пари и слава,но НЕ Е НАШЕ! НАШЕ Е ТОВА ОТ ВРЕМЕТО НА НАШИТЕ БАБИ И ДЯДОВЦИ,ОТ ТЕЗИ ПРЕДИ ТЯХ,ТОВА КОЕТО НОСИ ВРЪЗКАТА С МИНАЛОТО,БЕЗ ПОДПРАВКИ,С АВТЕНТИЧНИ ГЛАСОВЕ И ИНСТРУМЕНТИ!ПО-МАЛКО ОТ ТОВА Е ВСЕ ЕДНО-НИЩО!


Съгласна съм, че всяка народна песен е създадена в определено време и на определено място и носи история в себе си. Но съм съгласна и с факта, че всяка народна песен с течение на времето търпи промени и в музикално, и в текстово отношение. Лошото е, че не винаги осъвременеият вариант е сполучлив. Но под наименованието „народна песен", трябва да разбираме, че е създадена от народа и не може да няма промени с течение на времето.
Съгласна съм напълно с Вашето становище, но Негово Величество Животът си тече, а с него и Всичко Живее - променяйки се.
Пак искам да кажа за народните песни, че те не са авторски, за да се пазят в някакви точни граници. Те се създават от множество хора и съответно си понасят и промените с времето.
Всяка песен въпреки всичко си има и своите координати, да речем: за всяка песен може да се проследи със какъв текст и каква музика се е пяла и как са вървели промените й.
Желая Ви усмихнат ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12188170
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80632
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930