Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2012 22:58 - АЗ НЕ ОБИЧАМ - ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1107 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 13.07.2013 13:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                    АЗ  НЕ  ОБИЧАМ

        АЗ  НЕ  ОБИЧАМ  ИЗХОДА  ФАТАЛЕН
И  НЯМА  ДА  МИ  ПИСНЕ  ДА  СЪМ  ЖИВ.
И  МРАЗЯ  СЕ,  КОГАТО  СЪМ  ПЕЧАЛЕН,
КОГАТО  ПЕЯ,  А  НЕ  СЪМ  ЩАСТЛИВ.

        И  ХЛАДНИЯ  ЦИНИЗЪМ  НЕ  ОБИЧАМ.
(НЕ  ВЯРВАМ  ВЪВ  ВЪЗТОРГА  ВЪОБЩЕ!),
ПРЕЗ  РАМОТО  МИ  НЯКОЙ  ДА  НАДНИЧА,
ПИСМАТА  МИ  ДРУГ  ДА  ГИ  ЧЕТЕ.

        АЗ  МРАЗЯ  РАЗГОВОРИ  ПОЛУСМЕЛИ,
ПОЛУНЕЩА  ДА  ШЕПНАТ  С  ПОЛУГЛАС.
АЗ  НЕНАВИЖДАМ  В  ГРЪБ  КОГАТО  СТРЕЛЯТ,
КОГАТО  В  УПОР  СТРЕЛЯТ  -  МРАЗЯ  АЗ.

АЗ  НЕ  ОБИЧАМ  С  КЛЮКИ  ДА  СЕ  КАЛЯМ,
        А  СЪЩО  И  СЪМНЕНИЕТО  ЗЛО.
АЗ  НЕ  ОБИЧАМ  ЗМИЙСКИ  ДА  МЕ  ГАЛЯТ,
С  ЖЕЛЯЗО  ДА  МИ  СТЪРЖАТ  ПО  СТЪКЛО.

       АЗ  МРАЗЯ  СИТИТЕ  ДУШИЧКИ,  СВИТИ,
АЗ  ПРЕДПОЧИТАМ  ИСТИНСКИЯ  РИСК.
ДА  БЪДЕШ  ЧЕСТЕН  ВЕЧЕ  Е  СЪБИТИЕ
И  ЧЕСТ  Е  ДНЕС  ДА  БЪДЕШ  ТИ  СПЛЕТНИК.

АЗ  МРАЗЯ  СЧУПЕНИ  КРИЛА  ДА  ВИЖДАМ,
        ИЗПИТВАМ  ЖАЛ,  НО  САМО  КЪМ  ХРИСТА.
НАСИЛИЕТО  КАК  ГО  НЕНАВИЖДАМ,
ТАКА  И  НЕНАВИЖДАМ  СЛАБОСТТА.

И  МРАЗЯ  СЕ,  КОГАТО  СЕ  СТРАХУВАМ.
        КОГАТО  БИЯТ  НЯКОЙ  БЕЗ  ВИНА.
КОГАТО  ВЪВ  ДУШАТА  МИ  НАХЛУВАТ
И  В  НЕЯ  ХРАЧАТ  СВОЯТА  ЗЛИНА.

        АЗ  МРАЗЯ  -  И  МАНЕЖИ,  И  АРЕНИ  - 
ТАМ  СМЕНЯТ  МИЛИОНА  ЗА  ПЕТАК.
ДОРИ  СЛЕД  НАЙ-ГОЛЕМИТЕ  ПРОМЕНИ
АЗ  НЯМА  ДА  ГИ  ЗАОБИЧАМ  ПАК.

            image

Превод  от  руски:
Румен  Леонидов





Гласувай:
6


Вълнообразно


1. valena - :)
27.01.2012 23:23
А аз обичам това стихотворение и цялата поезия на Висоцки:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193222
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80660
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930