Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2013 08:52 - СЪВРЕМЕННА ПРИКАЗКА ЗА ДЯВОЛА - МАРИЯ ПАНАЙОТОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 539 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
СЪВРЕМЕННА   ПРИКАЗКА   ЗА   ДЯВОЛА

„ ...покани  ме  Дявола  -  старият  Дявол  - 
           дома  си  на  чашка  абсент. "
                  Христо  Смирненски

ПЪРЖЕН  СМЯХ  ОТ  КРИЛО  НА  МОМИЧЕ
ЩЕ  ВЕЧЕРЯ  ДНЕС  СТАРИЯТ  ДЯВОЛ.
ТЪЖЕН  ДОМ.  ТОЗИ  БОГ  НА  ЕЗИЧНИЦИ
ВЯРВА  САМО  В  ЗАКОНА  НА  БРАДВАТА.

       ОСТАРЕЛИ  СА  ВЕЧЕ  РЪЦЕТЕ,
НО  ДУХЪТ  ПО  МЛАДЕЖКИ  ВИБРИРА.
-  ДА  НАЛЕЯ  ЛИ?  -  ПОГЛЕДЪТ  СВЕТНА.
И  НАЛЯ.  НЕ  АБСЕНТ  -  ЧАША  БИРА.

       ПОИЗГЪРБЕН  Е  ВЕЧЕ  -  СИ  КАЗАХ.
(ЗАДОВОЛСТВОТО  В  ЧАШАТА  ЦОПНА.)
А  ПЪК  ТОЙ,  ЕХ,  НАЛИ  СИ  Е  ДЯВОЛ,
СЕ  ИЗПРАВИ,  СЪВСЕМ  СЕ  -  ИЗОПНА.

       И  КОСИТЕ  РАЗТЪРСИ  С  ГРИМАСА,
НЕДОПУСКАЩА  ЧУЖДА  ОЦЕНКА.
РАЗЛЮЛЯ  СЕ  ПО  ДЯВОЛСКИ  МАСАТА,
РАБОЛЕПНО,  УЧУДВАЩО  ПРЕДАНО.

АЗ  ЛИ  КАК  СЕ  ПОЧУВСТВАХ?  ИЗТРЪПНАХ,
       А  ПЪК  БИРАТА  ЧАК  МЕ  ЗАДАВИ.
НО  ОПИТАХ  СТРАХА  ДА  ПРЕГЛЪТНА,
КАТО  ЗАЛЪК,  НА  ХАПКИ  КОРАВИ.

       И  ИЗМИСЛИХ  ЕДНО  ИЗВИНЕНИЕ,
НЕСКОПОСАНО,  ОПРАВДАТЕЛНО...
ДОМАКИНЪТ  МИ,  ЗА  СЪЖАЛЕНИЕ,
МЕ  РАЗНИЩИ  СЪС  ПОГЛЕД  „ТРОГАТЕЛЕН".

       ПРОФУЧАХ  С  БЪРЗИНАТА  НА  ИЗСТРЕЛ
ПО  ОБРАТНИЯ  ПЪТ  КЪМ  ЖИВОТА.
НЕ  РАЗПИТВАЙТЕ  СЪН  ИЛИ  ИСТИНА
БЕ  ТОВА.  ПРЕЖИВЯВАНЕ  С  ГРОХОТ!

НО  РАЗБРАХ,  ЧЕ  БЕЗСМЪРТЕН  Е  ДЯВОЛА,
       НЕ  ГЕРОЙ  ОТ  ЕФЕКТНА  ИСТОРИЯ.
И  СТРАХЪТ  МИ  СЕ  БОРИ  ОТЛЯВО,
ЗАТОВА  ДНЕС  ВЪВ  СТИХ  -  ВИ  ГОВОРИ...


image

Мария  Панайотова



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12150679
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80256
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031