Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2013 07:45 - ОДИСЕЙ - ГЕОРГИ КАЛЧЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 389 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                ОДИСЕЙ

ЗАВЪРНАХ  СЕ.  ОТСЪСТВИЕТО  ТВОЕ  МЕ  ПОСРЕЩНА.
ВЪЗДЪХНА  КОРАБЪТ  МИ  И  ЗАПЛАКА.  НО НЕ  И  АЗ.
ДОРИ  МОРЕТО  ЗАСКИМТЯ  ОТ  БОЛКА
И  СЕ  ОТЪРКА  О  МЕНЕ  КАТО  ГУЗНО  КУЧЕ.

       БРЕГЪТ  СМАЛИ  СЕ  -  В  СЕБЕ  СИ  ПОТЪНА,
А  СЛЪНЦЕТО  СЕ  СКРИ  ЗАД  ХОРИЗОНТА.
ЗАКАПА  ДЪЖД  ОТ  ПАДАЩИ  КОМЕТИ
НАВЯРНО  ГРЪМОВЕРЖЕЦЪТ  СЕ  Е  РАЗЧУВСТВАЛ.

       САМОТНО  Е  СЕГА  В  ИТАКА
И  САМО  НЯКАКЪВ  СЛУЧАЕН  ВЯТЪР
РАЗХОЖДА  СЕ  СРЕД  ДЮНИТЕ  СМЪЛЧАНИ
И  ТАНАНИКА  НЕЖЕН  БЛУС  ЗА  ДВАМА...

       НЕ  ПРОСЯ  МИЛОСТ  И  ЛЮБОВ  ОТ  БОГОВЕТЕ.
ЕДНО-ЕДИНСТВЕНО  ПЪТУВАНЕ  ОСТАНА;
ЕДНО,  ОТ  МЕНЕ  НЕ  ПРЕБРОДЕНО,  МОРЕ
НА  НЕИЗПЛАКАНИТЕ  МЪЖКИ  СЪЛЗИ.

ПРЕЗ  НЕГО  ТРЯБВА  С  КОРАБА  МИ  ДА  ПРЕМИНА,
       ЗА  ДА  ДОСТИГНА  ОНЗИ  НЕПОСТИГНАТ  БРЯГ,
КЪДЕТО  СПОМЕНЪТ  НА  ПЕНЕЛОПА  ЩЕ  МЕ  ЧАКА.
А  ОСТРОВЪТ  НА  ЛЮБОВТА,  КОЯТО  ТРАЕ  ВЕЧНО,
Е  САМО  ПРИКАЗКА  -  ЗА  СУХОЗЕМНИТЕ  ГЛУПАЦИ!

                       image

                               Георги  Калчев



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12214407
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80771
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930