Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2013 07:44 - КАК ДА НАРИСУВАМ ЛЮБОВ? - ИВАЙЛО ДИМАНОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 622 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  КАК  ДА  НАРИСУВАМ  ЛЮБОВ?

                            На  Дъщеря  ми

НАРИСУВАЙ  МИ  СЛЪНЦЕТО,  МНОГО  ТЕ  МОЛЯ!
      НО  ТОВА  НЕ  Е  СЛЪНЦЕ,  А  ЖЪЛТ  ПОРТОКАЛ.
СЛЪНЦЕТО  Е  ВЕЗУВИЙ,  ВЗРИВ  ОТ  ХАРМОНИЯ,
ХВЪРКОВАТИЯ  КОН  НА  ШАГАЛ...

НАРИСУВАЙ  МИ  НЕЩО  ПО-ЛЕСНО  ТОГАВА:
      УЛИЦА,  ДЕНОНОЩНА  АПТЕКА,  ФЕНЕР,
И  ХАРТИЕНИЯ  ВОЙНИК  НА  БУЛАТ  ОКУДЖАВА.
НАРИСУВАЙ  МИ  ПТИЦАТА  НА  ПРЕВЕР!

НАЙ-НАПРЕД  НАРИСУВАЙ  КАФЕЗА  С  ВРАТИЧКА,
С  ФИЛИГРАННА  РЕШЕТКА  И  ЗЛАТЕН  ОБКОВ.
      ЧАКАЙ  ДА  КАЦНЕ  ВЪЛШЕБНАТА  ПТИЧКА,
И  ДОКАТО  ЧАКАШ,  МИ  НАРИСУВАЙ  ЛЮБОВ!

МОЯ  МАЛКА,  ПОДСМЪРЧАЩА  МЪРКВИЧКА!
      КАК  СЕ  РИСУВА  ЛЮБОВ  ЛИ!  НЕ  ЗНАМ...
АЛА  ЗНАМ  -  ЛЮБОВТА  Е  БЕЗСМЪРТНА,
СМЪРТНИ  СА  ГРЕХОВЕТЕ  НИ  В  НЕЙНИЯ  ХРАМ.

НАРИСУВАЙ  МИ,  МНОГО  ТЕ  МОЛЯ,
      МОЯТА  СТАРА  ХРОНИЧНА  ТЪГА...
НАЙ-НАПРЕД  Я  СКИЦИРАЙ  СЪС  МОЛИВ  - 
ЗЛАТНА  ГОНДОЛА  СРЕД  ПЕРЛОВСКАТА  РЕКА.

АЗ  ЩЕ  СЛЯЗА  ВЪВ  НЕЯ  С  КИТАРАТА
      И С  ГРАФИНЯТА  КЕТЛИН  НА  ЙЕЙТС.
ЩОМ  ЗАПЕЯ  „IO  CANTO",  СЛОЖИ  КАТИНАРА,
ДА  ОСТАНА  ВИНАГИ  В  ТВОЯ  ДВОРЕЦ!

                 image

                       Ивайло  Диманов



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12156412
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80273
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031