Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2013 08:35 - ДУШАТА МИ Е СКИТНИЦА - МИРА ДОЙЧИНОВА - ТЕКСТ И ВИДЕО
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1780 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 18.09.2013 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
              ДУШАТА  МИ  Е  СКИТНИЦА

ДУШАТА  МИ  Е  СКИТНИЦА...  КЪДЕ  ЛИ  Е  СКИТОРИЛА?
НАВЯРНО  Е  ПРЕПРОЖДАЛА  ПЪТЕКИТЕ  КЪМ  ТЕБ?!?...
БРОИЛА  СИ  Е  СТЪПКИТЕ,  ОТ  ТУК  ДО  ТАМ,  БЕЗБРОЙНИ,
      И  ТВЪРДО  Е  ВЪРВЯЛА,  И  ВИНАГИ  НАПРЕД  - 
ПРЕМИНАЛА  Е  СПОМЕНИ...  А  ТИ  ДАЛИ  ГИ  ПОМНИШ?

ЖИВЯЛИ  СМЕ  ВЪВ  ВРЕМЕТО,  И  ТУК,  И  ТАМ,  СЕГА...
      ПЪТЕКИТЕ  СА  ХИЛЯДНИ  И  ВИНАГИ  ОГРОМНИ  - 
ЗАВИНАГИ  И  НИКОГА  -  МИГА  ВЪВ  ВЕЧНОСТТА...
ЗАБЪРЗАХ  СЕ  НАНЯКЪДЕ,  А  ТИ  ДАЛИ  МЕ  СТИГНА?
ЖИВЯХ  НЕОБЯСНИМО,  ОЧАКВАЙКИ  НОЩТА.

НА  ТВОЙТА  ГАРА  ИСТИНСКА,  В  МЕЧТИТЕ  СИ  ПРИСТИГНАХ...
ПОСРЕЩНА  ЛИ  МЕ  ВСЪЩНОСТ?  ЗАСПАХ  ЛИ  ВЪВ  СЪНЯ?...
      ДУШАТА  МИ  СКИТОРИ...  НЕ  МОГА  ДА  Я  СПИРАМ...
ВСЕ  НЯКОГА  ЩЕ  СПРЕ  НА  ТВОЯТА  ПЪТЕКА!
ОМРЪЗНА  МИ  ТАКА,  БЕЗПЪТНА  ДА  УМИРАМ.

      БЕЗ  ТЕБ,  СЪРЦЕ  ЛЮБЯЩО,  НЕ  СЕ  ЖИВЕЕ  ЛЕКО...
ЗА  ВСЯКА  КРАЧКА  ПЛАЩАМ,  БЕЗКОРИСТНО,  ВЪВ  БРОЙ  - 
ПРИЗНАВАМ  СИ,  САМИЧКА  -  СЪДБАТА  МЕ  ПРЕСЛЕДВА!
ВСЕ  НЯКОГА  АЗ  ЗНАЯ,  ЩЕ  БЪДЕШ  САМО  МОЙ!
ДУШАТА  МИ  Е  СКИТНИЦА.  КРАКАТА  МИ  Я  СЛЕДВАТ...

                            image

                                   Мира  Дойчинова





Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12211270
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80763
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930