Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2013 08:42 - ПОСЛЕДНОТО ЛИСТО - ГЕОРГИ Н. КИРОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 693 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       ПОСЛЕДНОТО  ЛИСТО

   На  2-ри  октомври  1916  година,  Димчо
     Дебелянов  излиза  рано  сутринта  от 
окопа  и  сочи  на  войниците  си  самотното
              дърво  наблизо  с  думите: 
   „Ако  последното  листо  от  това  дърво 
      падне,  до  вечерта  на  земята  и  мене 
                      няма  да  ме  има. "
          / По  разказ  на  Марин  Кадиев /

ПОСЛЕДНОТО  ЛИСТО  КЪМ  МЕН  ПЪТУВА.
       И  ЧУВСТВАМ  КАК  СИ  ТРЪГВА  ЕСЕНТА.
НЕ  ЗНАМ  С  КАКВО,  НО  С  НЕЩО  СЕ  СБОГУВАМ.
И  ВСЕ  ПО-ТЪЖНА  СТАВА  ПЕСЕНТА.

       И  ВСЕ  ПО-ТЪЖНО  СТАВА  НА  ДУШАТА.
И  НЯМА  КОЙ  СЪЛЗИТЕ  ТИ  ДА  СПРЕ.
И  ЕТО  -  ТИ  СИ  САМ  СЪС  САМОТАТА.
И  ПАК  НЕ  ТИ  СЕ  ИСКА  ДА  УМРЕШ.

С  БЕЗСИЛЕН  ЖЕСТ  НАПРАЗНО  ПЪДИШ  МРАКА,
ОТДАВНА  СКРИЛ  КОПРИВЩЕНСКИЯ  ДОМ.
       ТОВА  ЛИСТО  ДАЛИ  ПЪК  НЕ  Е  ЗНАКА,
ЧЕ  Е  ИЗПИТА  ВЕЧЕ  ЧАШАТА  СЪС  РОМ.

КАК  БЕЗПОЩАДНО  СЕ  ПОВТАРЯ  НА  ЗЕМЯТА
      ЕДИН  ПОЗНАТ  ДО  БОЛКА  КРЪГОВРАТ  - 
ЧОВЕКЪТ  ЩОМ  ДОСТИГНЕ  ДО  ЧЕРТАТА
КАТО  ОТРОНЕН  ЛИСТ  НАПУСКА  ТОЗИ  СВЯТ.

ПОСЛЕДНОТО  ЛИСТО  Е  САМО  СПОМЕН,
       ТЪЙ  КАКТО  СПОМЕН  СТАВА  ПЕСЕНТА
ЗА  ОНЯ  СВЯТ  НА  ДЕТСТВОТО  ОГРОМЕН.
СЛЕД  КОЙТО  ТРЪГВАШ  САМ  КЪМ  ВЕЧНОСТТА.

                  image

                           Георги  Н.  Киров



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. minabk - Стиховете са хубави!
10.10.2013 15:31
Но, да ме извини Марин Кадиев, какъв е този откровен плагиат от О'Хенри.... И не е последното листо, а "последният лист", г-н Кадиев...Сори!
цитирай
2. ambroziia - Но, да ме извини Марин Кадиев, какъв ...
10.10.2013 19:15
minabk написа:
Но, да ме извини Марин Кадиев, какъв е този откровен плагиат от О'Хенри.... И не е последното листо, а "последният лист", г-н Кадиев...Сори!


Благодаря.
Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12212642
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80765
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930