Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2013 08:02 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО ДЪЩЕРЯ МИ - ПЕТРАНКА БОЖКОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1022 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ОТВОРЕНО   ПИСМО   ДО   ДЪЩЕРЯ   МИ

       НЕ  БЪРЗАЙ,  ДЕТЕТО  МИ,
НЕ  БЪРЗАЙ  ДА  СТАВАШ  ГОЛЯМА!
ЗНАМ,  ПРЕПУСКА  СЪРЦЕТО  ТИ  - 
ДА  ПОРАСНЕШ  ТЪРПЕНИЕ  НЯМАШ.

       ТОЗИ  СВЯТ  ТЕ  ПРИВЛИЧА
ДА  СЕ  ВТУРНЕШ  В  БЕЗБРОЙ  ПОСОКИ.
И  МЕЧТАЕШ  ДА  ТИЧАШ
НЕПОКОРНА,  БЕЗ  СТРАХ  ОТ  ВИСОКОТО.

       И  СЪНУВАШ  ПЪТЕКИ
БЕЗ  ДОСАДНИ  СТЕНИ  И  БЕЗ  ГРАНИЦИ,
ЗА  ДА  НОСИШ  ПО-ЛЕКО
СВОЙТА  КРЕХКА  МОМИЧЕШКА  РАНИЦА.

       ЧЕ  Е  ТОЛКОВА  ТЕЖКО
НЯКОЙ  ВСЕ  ДА  ТИ  ДАВА  СЪВЕТИ,
ДА  ТЕ  ПАЗИ  ОТ  ГРЕШКИ,
ДА  НАПОМНЯ:  „ЕЛА  СИ  ПО  СВЕТЛО!"

       ОГЛЕДАЛОТО  СВЕТИ,
ЩОМ  ЗАСТАНЕШ  ПРЕД  НЕГО,  ПРИНЦЕСО!
НО  НЕ  БЪРЗАЙ,  ДЕТЕТО  МИ,
ДА  ЗАТВАРЯШ  ВРАТАТА  НА  ДЕТСТВОТО!

       НЯКОЙ  ДЕН  ЩЕ  УЗНАЕШ  - 
СВЕТЪТ  Е  ДАЛЕЧ  ПО-РАЗЛИЧЕН
ОТ  ДЕТСКАТА  СТАЯ,
ОЦВЕТЕНА  С  МОЛИВ  И  БОИЧКИ.

       НЯКОЙ  ДЕН  ЩЕ  ПОРАСНЕШ
И  ЩЕ  СТАНЕШ  СЪВСЕМ  ГОЛЯМА.
ТИ  ЩЕ  БЪДЕШ  ПРЕКРАСНА!
АЛА  АЗ  ЩЕ  СЪМ  СТАРА  ТОГАВА.

         ЦЕЛУВАМ  ТЕ:  МАМА.

               image

           Петранка  Божкова



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12150102
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80253
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031