Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2013 06:49 - АЗ СЪМ ПЕПЕЛЯШКА - ВЕНЕТА МАНДЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 897 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 21.10.2013 17:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       АЗ  СЪМ  ПЕПЕЛЯШКА

ОТДАВНА  ВЕЧЕ  ПРИНЦЪТ  СИ  ОТИДЕ,
      КЪДЕТО  МУ  Е  МЯСТОТО  -  В  ДВОРЕЦ,
ПРИ  СВОЕТО  ОГНИЩЕ  БЕЗ  ЩУРЕЦ
ПО  КЛЕПКИТЕ  СУШИХ  ЕДНА  ОБИДА.

НАВЯРНО  КАТО  ПРИНЦ  СЕ  Е  ПРЕДРЕШИЛ,
     А  МОЖЕ  БИ  Е  БИЛ  ПОГРЕШЕН  ПРИНЦ...
АНАХРОНИЗЪМ  ПРИНЦЪТ  Е  ПО  ПРИНЦИП...
И  ПОВЕЧЕ  НЕ  ИСКАМ  ДА  СЪМ  СМЕШНА!

ЗАПОМНИХ  КАК  РЪЦЕ  ОТ  НЕГО  КРИХ  - 
     ГОЛЕМИ  И  ЧЕРВЕНИ  ОТ  ПРАНЕТО.
ТЕ,  ПРИНЦОВЕТЕ,  ИМАТ  СИ  КАРЕТИ  - 
АЗ  ТИКВАТА  ЗА  ЯДЕНЕ  СВАРИХ.

     И  ДАЖЕ  ДА  СЪМ  С  НАЙ-ИЗИСКАН  ВКУС,
БЕЗ  ТОКЧЕТА  ГРАДА  В  ДЕЛА  ПРЕБРОЖДАМ  - 
КРИСТАЛНИТЕ  ПАНТОФКИ  НЕ  ПОДХОЖДАТ
ЗА  ДЕЛНИЧНИЯ  ГРАДСКИ  АВТОБУС.

     И  ВСЕ  ПО-РЯДКО,  ВСЕ  ПО-КРОТКО  БАЛ
В  ЖИВОТА  МИ  С  ЛЪЧА  СИ  ЩЕ  ПРОБЯГА,
НО  БИЙ  ДВАНАЙСЕТ  -  ТРЪГВАМ  СИ  ВЕДНАГА
И  ВСЕ  ЕДНО  КОЙ  МЕ  Е  ПОЗНАЛ.

ЧЕ  ТРЯБВА  ДА  СЕ  СВЪРЗВАТ  ДВАТА  КРАЯ  - 
     ДО  КЪСНО  КЪРПЯ  ПОСЛЕ  ПРЕЗ  НОЩТА,
СЛЕД  ТУЙ  МЕ  ЧАКАТ  ОЩЕ  КУП  НЕЩА
И  БРЪЧКИ  КРАЙ  ОЧИТЕ  МИ  ЧЕРТАЯТ...

ПРИ  СВОЕТО  ОГНИЩЕ  БЕЗ  ЩУРЕЦ
ПОСИПВАМ  С  ПЕПЕЛ  СТАРАТА  ОБИДА.
     ОТДАВНА  ПРИНЦЪТ  СИ  ОТИДЕ.
НО  КОЙ  СЪБУЖДА  ВХОДНИЯ  ЗВЪНЕЦ?


             image

                      Венета  Мандева



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. tanyaivanova - Сериал Светът ми идва твърде ...
20.10.2013 18:05
Сериал

Светът ми идва твърде материален
и често аз от него емигрирам.
Посядам и потъвам в сериала,
със него аз живея и умирам.

Понякога съм като пепеляшка
и срещам принц прекрасен и напет.
Жените са след него на опашка,
а той ми посвещава свой сонет.

И в тази ситуация банална,
за напрежение в сюжета стар
във сериала и жена фатална
обърсва ми един шамар.

Събуждам се, отмятам одеало,
захвърлям аз за миг страстта си бурна
от кухнята мирише загоряло,
забравила съм включената фурна.



Прочети още: http://www.stihovebg.com/work/id/184276/#ixzz2iH5mQQ5n
цитирай
2. ambroziia - Сериал Светът ми идва твърде ...
21.10.2013 17:33
tanyaivanova написа:
Сериал

Светът ми идва твърде материален
и често аз от него емигрирам.
Посядам и потъвам в сериала,
със него аз живея и умирам.

Понякога съм като пепеляшка
и срещам принц прекрасен и напет.
Жените са след него на опашка,
а той ми посвещава свой сонет.

И в тази ситуация банална,
за напрежение в сюжета стар
във сериала и жена фатална
обърсва ми един шамар.

Събуждам се, отмятам одеало,
захвърлям аз за миг страстта си бурна
от кухнята мирише загоряло,
забравила съм включената фурна.



Прочети още: http://www.stihovebg.com/work/id/184276/#ixzz2iH5mQQ5n


Благодаря! Това гостуване ми донесе много настроение.
Усмихната вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12192503
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80651
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930