Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2014 13:17 - В ЗИМНАТА ГРАДИНА - САШО СЕРАФИМОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           В  ЗИМНАТА  ГРАДИНА

                            На  Владо  Янев

КОГАТО  ЧЕТОХ  ФЕРНАНДО  ПЕСОА,  РАЗБРАХ,
ЧЕ  САМО  ПРИРОДАТА  МОЖЕ  ДА  Е  СЪВЪРШЕНА,
      ЧЕ  САМО  УЛИЦАТА  НА  ФЕРНАНДО  МОЖЕ
ДА  ПОБЕРЕ  ЧОВЕШКИЯ  МРАВУНЯК.,

ЧЕ  ПОЕЗИЯТА  СЕ  ПИШЕ,  КАКТО  СЕ  ДИША.
КОГАТО  ЧЕТОХ  ФЕРНАНДО  ПЕСОА,  МНОГО  СТРАДАХ,
       ЗАЩОТО  СЪЗНАВАХ,  ЧЕ  СЪМ  НИЩО,
А  В  ЛУДНИЦАТА  НА  СВЕТА  ТОЛКОВА  ХОРА

СЕ  ИЗЖИВЯВАТ  КАТО  ГЕНИИ...
КОГАТО  ПРЕСИЧАХ  ОЖИВЕНОТО  КРЪСТОВИЩЕ
       НА  МАЛКИЯ  СИ  ГРАД
ЕДНА  ЖЕНА  НЕТЪРПЕЛИВО  МЕ  ЗАГЛЕЖДАШЕ.

ДАВАХ  СИ  ВИД,  ЧЕ  СЪМ  ПОТЪНАЛ  В  СЕБЕ  СИ,
А  БЯХ  ПОТЪНАЛ  В  НЕЯ  И  СЕ  ТЪТРЕХ
      СЛЕД  ПОХОДКАТА  Й  ГЪВКАВА.
ФИЛМОВИТЕ  МИ  СРАВНЕНИЯ  НЕ  БЯХА  В  НЕЙНА  ПОЛЗА,

НО  КОЙ  ТИ  ГЛЕДА  ФИЛМ  ПО  ОБЕД,  НАСРЕД  УЛИЦАТА,
      А  ТЯ  СЕ  ОБЪРНА,  ИЗЧАКА  МЕ  И  ВИКНА:
-  Г-НЕ,  ТАКА  ЛИ  ЩЕ  МЪЛЧИТЕ  ДО  ДОМА  МИ!
-  НЕ,  Г-ЖО!  ФЕРНАНДО  ПЕСОА  МИ  КАЗА,

ЧЕ  СТЕ  СЪВЪРШЕНА  КАТО  ПРИРОДАТА,
А  ВСЯКА  МОЯ  ДУМА  ЩЕ  ВИ  НАПРАВИ  ГРЕШНИЦА,
      И  ДРУГО,  АКО  ВСЕ  ОЩЕ  СМЕ  ОБЛЕЧЕНИ
ТОВА  НЕ  ЗНАЧИ,  ЧЕ  НЕ  СЪМ  ПОКЛОННИК  НА  ЦВЕТЯТА.

       В  ЗИМНАТА  ГРАДИНА  НА  ЖИВОТА
ГРАДИНАРЯТ  С  ЦИГАРА  И  ШАПКА
ДЪЛГО  СЪЗЕРЦАВА  РОЗАТА,
ПРЕДИ  ДА  Я  ОТКЪСНЕ.

image

Сашо  Серафимов



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12189395
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80641
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930