Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 08:49 - ПЕСЕН - ИВАЙЛО РАДЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 397 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                       ПЕСЕН

ПРИСВИВАМ  СЕ  НА  ЗАВЕТ  ДО  РАМОТО  НА  ВЯТЪР,
В  СТЕБЛАТА  НА  ТРЕВИТЕ  ПРИКРИВАМ  СИ  ДЪХА.
     УСМИХВА  СЕ  ОТГОРЕ  НЕВРЪСТНОТО  МИ  ЛЯТО,
ЗАБРАВЕНИТЕ  ПРЕСПИ  РАЗМЕКВАЙКИ  С  РЪКА.

СОКОЛИ-ПЕРЕГРИНИ  МЕЧТИТЕ  МИ  ЗАКРЕПЯТ
     НАД  ОБЛАЦИ,  ТЪКАНИ  С  НЕВИДИМА  РЪКА.
ПРИВЕЧЕРНИ  ДЖУДЖЕТА  ОЧИТЕ  МИ  ПРИЛЕПЯТ,
А  ТЕ  СЕ  РЕЯТ  МЕКО  В  ДАЛЕЧНА  ПЛАНИНА.

ГЪРБЪТ  МИ  Е  ПРИЛЕПНАЛ  ДО  КАМЪНИТЕ  СИВИ
     И  МЯСТОТО  РЕВНУВА.  СЪБИРА  ТОПЛИНА.
ГЛАВАТА  МИ  Е  ЖЕРТВА  НА  ПОМИСЛИ  ЛЕНИВИ.
ЗАД  КЪСИЯ  СЛЕДОБЕД  НАДНИЧА  ВЕЧЕРТА.

ЧОВЕШКИЯТ  МИ  РАЗУМ  ОЗЪРТА  СЕ  НЕЛОВКО  - 
      НЕЛЕПО  СЕ  СТРАХУВА  ОТ  ДЕБНЕЩАТА  НОЩ.
И  С  УСТНИТЕ  ЛУЛАТА  ПОДХВАНАЛА  ЗАДЯВКА,
ПОТРЕПВА,  И  В  СЪРЦЕТО  ГОРИ  С  МИСТИЧНА  МОЩ.

     ЗАГЪРНАЛ  В  ОДЕАЛО  УШИТЕ  И  РЪЦЕТЕ,
НА  ИЗТОК  СИ  НАМИГАМ  С  ИЗБЪРЗАЛА  ЗВЕЗДА.
БЕЗБРЕЖНА,  ТИШИНАТА  ПРЕГРЪЩА  ВЪРХОВЕТЕ,
А  СЯКАШ  ЧУВАМ  ПЕСЕН!?  ИЗЧАКВАЩО  МЪЛЧА...


                       image

                               Ивайло  Радев



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12205345
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80752
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930