Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2014 08:44 - ИЗМИСЛИЦА - ГЪЛЪБИНА МИТЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 419 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                 ИЗМИСЛИЦА

ВАЛИ...  ВАЛИ.  КАКВА  КОШМАРНА  НОЩ.
В  ДУШАТА  МИ  Е  СТРАШЕН  БЕЗПОРЯДЪК.
     КЪДЕ  СИ  ТИ  -  ДОБЪР  И  МАЛКО  ЛОШ?
ИЗМИСЛИХ  ТЕ.  А  ИСТИНСКИ  МИ  ТРЯБВАШ.

НАВЯРНО  ЩЕ  ТЕ  СРЕЩНА  НЯКОЙ  ДЕН.
НАВЯРНО  ЩЕ  СЪМ  ВЕЧЕ  МАЛКО  СТАРА.
     А  ТИ  -  ИЗМИСЛЕНИЯТ  ДНЕС  ОТ  МЕН  - 
ЩЕ  СТИГНЕШ  СВОЯТА  ПОСЛЕДНА  ГАРА.

ЩЕ  СЛЕЗЕШ,  БЕЗЗАЩИТНО  УМОРЕН,
И  БЕЗ  ПОСОКА  ЩЕ  ПОЕМЕШ  В  ЗДРАЧА.
      А  ВЯТЪРЪТ  -  ВРАЖДЕБЕН  И  СТУДЕН  - 
ЗА  НЕЩО  СВОЕ  СИ,  ДО  ТЕБ  ЩЕ  ПЛАЧЕ.

ТОГАВА  ТОЧНО  ЩЕ  СЕ  ПОЯВЯ.
ЕДИН  БЕЗКРАЕН  МИГ  ЩЕ  СЕ  ПРОТОЧИ...
      ЩЕ  МЕ  ПОЗНАЕШ  САМО  ПО  ТОВА,
ЧЕ  ВЪВ  ОЧИТЕ  МИ  ЩЕ  ИМА  ОБИЧ.

ЩЕ  МЕ  ПОПИТАШ:  „ТИ  ЛИ  СИ  ТОВА?".
А  В  ОТГОВОР  АЗ  САМО  ЩЕ  ВЪЗДЪХНА.
      И  СПОМЕН  ЗА  ОТМИНАЛА  ТЪГА
В  ДУШАТА  МИ  НЕВОЛНО  ЩЕ  ВЪЗКРЪСНЕ.

ЩЕ  ТРЪГНЕМ  ПОСЛЕ  БАВНО  КЪМ  ДОМА.
И  БОДРО  ВЯТЪРЪТ  ДО  НАС  ЩЕ  КРАЧИ.
      А  АЗ  ЩЕ  ПИТАМ  СЕБЕ  СИ:  „НИМА
ОТ  РАДОСТ  СЪЩО  МОЖЕ  ДА  СЕ  ПЛАЧЕ?... "


                 image
             
                       Гълъбина  Митева



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12204245
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930