Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2014 21:17 - ОЩЕ МОГА - СПАСКА ГАЦЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОЩЕ  МОГА

ОЩЕ  МОГА  ЗА  СЕБЕ  СИ  НЕЩО  ДОБРО  ДА  НАПРАВЯ.
ДА  СИ  ЛЯГАМ  С  КОКОШКИТЕ  -  ТЪМНО  НЕ  ИСКАМ  ДА  ВИДЯ.
ДА  СИ  КУПЯ  САКСИЯ  -  ПОКРИВ  ДА  ИМАМ  ОТ  ЗДРАВЕЦ,
ВМЕСТО  В  ТОЯ  ПАНЕЛ  ДА  СЕ  ДАВЯ  ВЕЧЕР  -  ОТРОВЕНА  РИБА.

МОГА  ЧЕРНА  КОТКА  ДА  ВЗЕМА  ПРИ  МЕН  НА  КВАРТИРА
ТА  КЪСМЕТ  ДА  МИ  НОСИ  -  ЩЕ  ПРЕДЕ  СТИХОВЕ  НА  ДИВАНА  МИ.
НА  КЛОШАРИТЕ  ПРИВЕЧЕР  ДА  ОСТАВЯ  КАСА  С  ХУБАВА  БИРА.
ЩОМ  МЕ  ХВАНЕ  ШУБЕТО  -  ДА  СИ  ХВАНА  ПЪТ  ЗА  БАЛКАНА.

МОГА  ОЩЕ  ДА  ГО  НАПРАВЯ,  ВСЕ  МЕ  ВЛАЧЕХА  ЧУЖДИ  ГАЙЛЕТА.
А  НА  ГОСТИ  ДА  ИДА  ДО НЕГО  ОТКОГА  ИСКАМ  -  С  ДВАТА  БАСТУНА.
НА  ПОЛЯНА,  ОТ  АЛЧНИТЕ  ПОГЛЕДИ  СКРИТА,  ЗА  МАЛКО  ДА  СЕДНА.
И  ПОМОЛЯ  ГОЛЕМИЯ  ОБЛАК  ДА  МИ  ПРАТИ  ПУСТИННА  ФЪРТУНА.

С  МНОГО  ПЯСЪК  ДА  МЕ  ЗАВИЕ  В  БАЛКАНА.  ЩЕ  ОТКРИЕ  СЪДБАТА
НЯКОЙ  ДЕН  В  НЕГО  МАЛКА  ЖЕНА  -  ЕЧЕМИЧЕНО  ЗРЪНЦЕ.
ОЩЕ  МОГА  ТОВА  ДА  НАПРАВЯ  ЗА  СЕБЕ  СИ.  ПО-НАТАТЪК
ДА  ПОНИКНА  ЗА НЯКОЯ  ДРУГА  ДУША  -  ЕДНО  ТЪНИЧКО  СЛЪНЦЕ.

image

Спаска  Гацева



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12154213
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80270
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031