Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2014 06:40 - ПРИ ЧЕРНОЗЕМА - ДИМИТЪР ЗЛАТЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 320 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРИ  ЧЕРНОЗЕМА

ЗА  ТЕБЕ,  ПЛОДНА  НИВА,  АЗ  ПЕСНИ  СТО  ИЗПЯХ
И  КЛЕХ  ТИ  СЕ  ВЪВ  ОБИЧ,  И  СТРАДАХ  ВЪВ  РАЗЛЪКА.
А  ДНЕС,  КАТО  МЕ  ВИКАШ,  КЪМ  ТЕБ  ПРИСТЪПВАМ  ПЛАХ
СЪС  ВЪЗЕЛ  ВЪВ  ДУШАТА  ОТ  СРАМ,  ВИНА  И  МЪКА.

СЪС  ТРЪПНА  ВСЕОТДАЙНОСТ  СЪЗИРАШ  В  МЕН  ЖЕНИХ
И  ЧАКАШ  ДА  ПОСЕГНА  СЪС  СТРАСТ  В  РЪКАТА  ЯКА.
НО  БИЛКАТА  ЗА  ОБИЧ,  ЩО  ТЪЙ  ОТДАВНА  ПИХ,
ЗАГУБИ  СВОЙТА  СИЛА,  ЛЮБОВ  НЕДЕЙ  ОЧАКВА.

ДАЛЕЧЕН  СПОМЕН  САМО  СЪС  ГЛАС  НА  ПЪДПЪДЪК
ОБАЖДА  СЕ  ИЗРЯДКО  И  В  ДЕТСТВОТО  МЕ  ВИКА.
В  ХЕРБАРИЯ  НА  ДНИТЕ  ИЗРОНЕН  ЖИТЕН  СТРЪК
СТОИ  КАТО  ОСЪДЕН.  -  ОТ  НЕГО  ХЛЯБ  НЕ  НИКНЕ.

ЕДНО  БРУТАЛНО  ВРЕМЕ  ОРАЧА  В  МЕН  ЗАДРАСКА
И  БИТИЕТО  ГРАДСКО  ПРЕВЗЕ  МЕ  СЪС  СЪБЛАЗНИ.
СЕГА  ЗАГАРА  СЕЛСКИ  СТОИ  МИ  КАТО  МАСКА
И  ЖЪТВАТА  Е  ТЕМА,  А  НЕ  ОЧАКВАН  ПРАЗНИК

МЪЛЧА  ПРЕД  ТЕБ  ВИНОВНО,  С  ЕДНА  НЕЛЕПА  ЖАЛ.
ПО  ВОЛЯТА  СУРОВА  НА  СМЕТКА  И  ПРИНУДА,
ЗА  ТРИЙСЕТ  СРЕБЪРНИКА  ПРОДАЛ  ТЕ  И  ПРЕДАЛ,
ДАНО  ДА  НЕ  ПОТЪРСЯ  БЕСИЛКАТА  НА  ЮДА.

image

Димитър  Златев





Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12189268
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80641
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930