Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2014 20:52 - ИЛИНДЕН - НЕЛИ ГОСПОДИНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ИЛИНДЕН

ПРАЗНИК  ЗА  РАЗМИСЪЛ,  СТИМУЛ,  ЛЮБОВ,
ДЕН  ПРЕОБЪРНАЛ  ДВЕ  СЪДБИ  И  ЖИВОТ.
ДАДЕ  МИ  МАЛКО  ДЕТЕНЦЕ  В  РЪЦЕТЕ,
ДАРИ  НИ  РАДОСТ  И  ЩАСТИЕ  ДВЕТЕ.

БЯХ  МНОГО  ЩАСТЛИВА,  ЧЕ  ИМАМ  ДЕТЕ,
ПРИТИСНАХ  ГО  НЕЖНО  ДО  МОЙТО  СЪРЦЕ,
ГАЛЕХ  МЪНИЧКОТО  НОВО  ЧОВЕЧЕ
СЯКАШ  ДЪРЖАХ  ВЪВ  РЪЦЕ  РЯДКО  ЦВЕТЕ.

ТРУДНО  СЕ  ОПИСВАТ  ЧУДЕСА  ПОДОБНИ,
НО  ЖЕНИТЕ  ЗНАЯТ  КОЛКО  СА  ДОВОЛНИ,
КОГАТО  ЗА  ПРЪВ  ПЪТ  СИ  ГУШНАТ  ДЕТЕТО  -
СЯКАШ  Е  АНГЕЛ,  ДОШЪЛ  ОТ  НЕБЕТО.

НЕЖНО  И  КРЕХКО,  СЪВСЕМ  БЕЗЗАЩИТНО,
НЕ  МОЖЕ  ДА  КАЖЕ,  НЕ  МОЖЕ  ДА  ПИТА,
ПРОТЯГА  С  НАДЕЖДА  ДВЕТЕ  РЪЧИЧКИ,
ГЛЕДАТ  В  ОЧАКВАНЕ  МАЛКИ  ОЧИЧКИ.

КОЛКО  ГРИЖИ  САМО  ДОКАТО  ПОРАСНЕ,
НО  ДАРИ  ЖИВОТА  МИ  СЪС  ОГРОМНО  ЩАСТИЕ!
ВЪЗПИТАХ  ДЕТЕТО  НА  МЕН  ДА  ПРИЛИЧА,
ДА  МЕ  УВАЖАВА  И  ДА  МЕ  ОБИЧА.

ИМАМ  СИ  ДЕТЕНЦЕ,  ТО  СИ  ИМА  МАМА,
РАДОСТТА  ЗА  ДВЕТЕ  Е  МНОГО  ГОЛЯМА!
А  СВЕТИ  ИЛИЯ,  ТАЧЕН  И  ОБИЧАН,
ЗА  ДВОЙНАТА  РАДОСТ  У  НАС  Е  ПОЧИТАН!

image

Нели  Господинова



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12200184
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80728
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930