Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2014 12:26 - ПРОСТО ПРОДЪЛЖИ - ТАНЯ ИЛИЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 415 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПРОСТО  ПРОДЪЛЖИ

ЛИПСВАШ  МИ!  НОЩТА  Е  ПО-СТУДЕНА
ОТ  КАК  СИ  ТРЪГНА,  НЯМА  И  ЛУНА.
И  СПОМЕНЪТ  -  ВИСУЛКА  ВЛЕДЕНЕНА,
ПРОНИКВА  БАВНО  В  МОЯТА  ДУША.

ПРЕВЗЕМА  ВСЯКА  МИСЪЛ,  ПРОВОКИРА.
СЪРЦЕТО  СЕ  ПРЕВЪРНА  В  БУЦА  ЛЕД.
ДА  ПРОДЪЛЖАВА  СМИСЪЛ  НЕ  НАМИРА,
ЩОМ  НЯМА  ГО  ЛЮБИМИЯТ  ЧОВЕК...

БЕЗ  ЛЮБОВТА  НЕ  ВИЖДА  СВЕТЛИНАТА,
СТУДЪТ  СКОВАВА  ВСИЧКИ  СЕТИВА.
СВЕТЪТ  ЗАГИВА,  НЯМА  ГИ  ЦВЕТЯТА
В  ГРАДИНАТА  НА  МОЯТА  ДУША.

НАСТАНА  МРАК,  ТЪГАТА  ЗАВЛАДЯ   МЕ,
ОЧИТЕ  ОСЛЕПЯХА  ОТ  СЪЛЗИ...
РАЗВЯВАХ  ПОРАЖЕНЧЕСКОТО  ЗНАМЕ,
БЕЗПОМОЩНА,  ПРЕД  ТВОИТЕ  ГЪРДИ.

ПРИЕХ  СЪДБАТА,  МЪКАТА  ЗАЛЮБИХ,
В  ПРЕГРЪДКАТА  МИ  СВИ  СЕ  САМОТА.
И  ПИТАМ  СЕ  КАКВО,  КОГАТО  ГУБЕХ,
ПЕЧЕЛЕХ  ВСЪЩНОСТ?  ДОЗА  СУЕТА?!

ТОВА  ЛИ  Е  НАЙ-ВАЖНОТО  В  ЖИВОТА,
ДА  БЪДА  АЗ-НЕЩАСТНАТА  ДОБРЕ.
СЪДБАТА  НА  ВРАТАТА  МИ  ПОХЛОПА
ПОСТАВИ  МЪКА  В  МОИТЕ  РЪЦЕ,

НО  МЕ  ЦЕЛУНА  НЕЖНО  ПО  ЧЕЛОТО,
ПРЕГЪРНА  МЕ  И  ТИХО  ПРОМЪЛВИ:
ДОКОСНАТА  В  СЪРЦЕТО  ОТ  ПЕРОТО
ВДИГНИ  ГЛАВА  И  ПРОСТО  ПРОДЪЛЖИ!

image

Таня  Илиева



Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12179274
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80584
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930