Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2014 10:34 - БАЛАНС - ВАЛЕНТИНА ШЕЙТАНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
БАЛАНС

НЕ  ЗАТВАРЯМ  ВРАТИ  КЪМ  СВЕТА  ОСЕЗАЕМ,  НО  ВЕЧЕ
ТОЙ  ЗАТВАРЯ  ПРЕД  МЕНЕ  ВРАТИТЕ  СИ  ЗЛАТНИ
И  НЕ  Е  ОНЗИ  СВЯТ  ИЗГРАДЕН  ОТ  ЧОВЕЧНОСТ,
С  МИЛОСЪРДНОСТ  БОГАТ  И  С  ДЕЛА  БЛАГОДАТНИ.

И  ИЗМИСЛЯМ  ПОЛЯ,  НЕБЕСА  И  ТРОПИЧНИ  МОРЕТА,
БЕЛИ  ПЛАЖОВЕ,  ПАЛМИ  И  ЗАМЪЦИ  ЧУДНИ.
ЗВЕЗДОПАДИ,  ЗАСИПВАЩИ  МОЯТА  ДРЕВНА  ПЛАНЕТА,
ИЗПЪЛНЯВАТ  ЖЕЛАНИЯ  ИСТИНСКИ,  СТРАННИ  И  ЛУДИ.

ВЪТРЕ  В  МЕН  РАЗЦЪФТЯВАТ  ГРАДИНИ  ВЪЛШЕБНИ,
НЕВИДЯНИ  ДО  ДНЕС,  НО  СЪНУВАНИ  В  НОЩИТЕ  БЕЛИ.
ПЕЯТ  ПТИЦИ,  ВОДА  РОМОЛИ  И  УХАНИЯ  ХЛЕБНИ
ХРАНЯТ  МОЯ  ПОКОЙ  С  КРАСОТА  И  ВЕСЕЛИЕ.

И  ИЗПИТВАМ  ЛЮБОВ.  ВСЯКА  КЛЕТЧИЦА  В  МЕНЕ  ОБИЧА
С  ОНЗИ  ПЛАМ  НА  НЕВИННОТО  ДЕТСКО  НАЧАЛО,
С  ОНЗИ  ПОРИВ  НА  ВЛЮБЕНО  МЛАДО  МОМИЧЕ,
НЕ  ПОЗНАЛО  ПОКВАРА  В  ДУШАТА  И  В  СВОЕТО  ТЯЛО.

И  ВСЕ  ПОВЕЧЕ  С  НЕЩО  ОТВЪН  МЕ  ЛИШАВА  ЖИВОТЪТ,
И  ВСЕ  ПОВЕЧЕ  НЕЩО  ПРЕКРАСНО  МИ  ДАВА  ОТВЪТРЕ.
МНОГО  НЕЖЕН  БАЛАНС  Е  ТОВА  -  ДА  НЕ  ТЕГНЕ  ХОМОТА.
НА  ДУШАТА  ДО  СТАРТА  АЗ  ЗНАЯ  САМА  ЩЕ  ГО  ТЪРСЯ.

image

Валентина  Шейтанова



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12199533
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80724
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930