Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2014 12:01 - НЕГОВОРИМО - ВАЛЕНТИНА ШЕЙТАНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕГОВОРИМО

ВСЕ  ПОВЕЧЕ  ОБРИЧАМ  НА  МЪЛЧАНИЕ
СВЕТА  КРАЙ  СЕБЕ  СИ.  НЕГОВОРИМО
И  БЕЗОТВЕТНО,  НЯМА  СЪЗЕРЦАНИЕ
ОТ  ПРЪСТИТЕ  ИЗТИЧА  В  СТИХ  И  РИМА.

ИЗКАПВАМ  СЕ  В  ИЗДИШАНИТЕ  СТИХОВЕ
ЕДИНСТВЕНО.  БЕЗМЪЛВНО  РЕАГИРАМ,
НА  ЧЕРНОТО,  НА  БЯЛОТО, НА  ТИХОТО,
НА  ПОШЛОТО,  КОЕТО  МЕ  БЛОКИРА.

ГЛАСЪТ  МИ  Е  РЪЖДЯСАЛ  ОТ  МЪЛЧАНИЕ.
НА  БИТОВО  НИВО  СИ  СЛУЖА  С  НЕГО.
ЗАД  ЗИДОВЕ  ЗАКЛЮЧЕНИ  Е  (В  ИЗГНАНИЕ).
ИЗКУПВА  НАРАНЕНОТО  МИ  ЕГО.

НО  ДУМИТЕ  МИ  ТРЯБВАТ,  ТЕ  ЛЕКУВАТ.
ПОЛЕЗНИ  СА  (ПОДОБНО  ВИТАМИНИТЕ).
АКО  С  УШИТЕ  СИ  НЕ  ГИ  ДОЧУВАТЕ,
НЕ  Е  ПРОБЛЕМ.  ТЕ  ПРОСТО  СА  ВИТРИНИТЕ.

ТАМ  СЛАГАМ  ВСИЧКО  ИСТИНСКО  И  КИЧОВО,
ОТ  ХРАМА  НА  ДУШАТА  МИ  РОДЕНО.
СТРАХА  СИ,  СПОМЕНА,  ЕДНО  ОБИЧАНЕ,
НА  КЛЕТЪЧНО  НИВО  У  МЕН  ВГРАДЕНО.

ТЕ,  ДУМИТЕ,  САМО  МАЛКИТЕ  МИ  ТУХЛИЧКИ.
ОТ  ТЯХ  ИЗЗИЖДАМ  СВОЯТА  ОБИТЕЛ.
ДОРИ  ДА  СА  ВИ  ПРОСТИ,  ПОСТНИ,  КУХИ,
АЗ  ВЯРВЯМ,  ЧЕ  СЪМ  ИСТИНСКИ  СТРОИТЕЛ.

И  НЯКОЙ  ДЕН  ЩОМ  МИНА  ПОКРАЙ  ДУМИТЕ,
БЕЗЧУВСТВЕНА  И  МНОГО  РАВНОДУШНА.
ТОВА  ЩЕ  ОЗНАЧАВА  НЕ  БЕЗУМИЕ,
А  МОЖЕ  БИ  БУКЕТА  ЩЕ  СЪМ  ГУШНАЛА...

image

Валентина  Шейтанова



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12188231
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80632
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930