Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2014 11:21 - СРЕДНОЩНО СТИХОТВОРЕНИЕ МЕЖДУ ДВА СЕЗОНА - НИКОЛАЙ ГЮЛЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   СРЕДНОЩНО  СТИХОТВОРЕНИЕ
             МЕЖДУ  ДВА  СЕЗОНА


          ВЕЧЕ  НЕ  Е  ЛЯТО.  ОЩЕ  НЕ  Е  ЕСЕН.
ОТ  ЛЪЧИТЕ  СЛЪНЧЕВИ  ВЕЧЕ  ХЛАД  ПОВЯВА.
КРАЙ  РЕКАТА  КРАЧА  -  СТИХНАЛ  И  УНЕСЕН.
ЖИВ  СЪМ  -  ДАЖЕ  МАЛКО  ДНИ  ДА  МИ  ОСТАВАТ.

      СИВО  И  СТУДЕНО  Е,  НО  ВЪВ  МЕНЕ  СВЕТИ
НА  ДОБРОТО  ЧИСТИЯ,  НЕПОМРЪКВАЩ  ОГЪН.
АЗ  ВЪРВЯ  И  НОСЯ  ПЪСТЪР  ЛИСТ  В  РЪЦЕТЕ,
КАТО  ДАР  БЕЗЦЕНЕН,  СЪТВОРЕН  ОТ  БОГА.

      МЛАДОСТТА  ОТМИНА,  НО  И  СТАР  НЕ  СЪМ,
ЩОМ  ТРЕПТЯТ  В  ОЧИТЕ  МЛАДИ  СВЕТЛИНИ.
НЕКА  ВРЪХЛЕТИ  МЕ  ПАК  ЛЮБОВЕН  ГРЪМ
И  ДА  МЕ  РАЗТЪРСИ,  И  ВЪЗПЛАМЕНИ.

МАЙНАТА  Й  -  КАЗВАМ  СИ  -  НА  СТАРОСТТА.
ЗНАЯ,  ЧЕ  МЕ  ЧАКАТ  БЕЗДНИ  И  БЕДИ,
      НО  ЗЕЛЕНО-ЖЪЛТИ  ПАДНАЛИ  ЛИСТА
ПЛУВАТ  ВЪВ  РЕКАТА  РЕДОМ  СЪС  ЗВЕЗДИ.

       СЛУШАМ  ПОЛУНОЩНИЯ  ЖАБЕШКИ  ХОР.
РАДВАТ  МЕ  ВРАБЧЕТАТА  -  ТОПЧИЦИ  ЖИВОТ.
ТЕ  НЕ  ТЪРСЯТ  ТОПЛИЯ,  ЮЖНИЯ  ПРОСТОР,
НИТО  ПЪК  ПРОКЛИНАТ  ЗИМНИЯ  ХОМОТ.

ЗА  КАКВО  ТОГАВА  В  ХЛЕНЧЕЩА  АГОНИЯ
       АЗ  ДА  СЕ  ОКАЙВАМ  КОЛКО  МИ  Е  ЗЛЕ,
ЩОМ  В  НОЩТА  СТУДЕНА  МЕЖДУ  ДВА  СЕЗОНА
ПЪРХАТ  ХРАБРО  В  МРАКА  ВРАБЧОВИ  КРИЛЕ?


                          image

                               Николай  Гюлев



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12156162
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031