Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 11:53 - ОТ МУХАТА - СЛОН! - ИВАЙЛО ТЕРЗИЙСКИ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 335 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОТ  МУХАТА  -  СЛОН!

НА  СКРОМНО  ПАРТИ,  НЕПОЗНАТА  ДАМА,
СЪС  ШАПКА  НА  ЦВЕТЯ,  ДОЧУХ  АЗ  КАК
ВЪЗКЛИКНА,  СЛЕД  ВЪЗДИШКА,  НА  ЖЕНА  МИ:
-  Я  ГЛЕДАЙ,  ИМАШ  ДОСТА  СТРОЕН  КРАК!

И  СИ  КРАСИВА  -  СЪЩА  НЕФЕРТИТИ!  -
ТЯ  ПРОДЪЛЖИ  СЪС  ТЕМБЪР  КАДИФЕН.
ГЛАВА  МЕ  СТЕГНА,  ЖЕГНА  МЕ  В  ГЪРДИТЕ,
МАКАР  ЧЕ  ЧЕСТО  ВЗЕМАХ  НУРИ-ФЕН.

ПРИВИКНАЛ  „ЛЪВСКИЯ  СИ  ПАЙ"  ДА  БРАНЯ
ОТ  МЪЖКИ  ПОГЛЕД,  ФЛИРТ,  НО  ОТЧЕ  НАШ...
НА  ЯТО  ДУЛСИНЕИ  ВЪВ  КАПАНА
СЪМ  „ЩРАКВАЛ"  ЛЕСНО,  НЕ  ВЕДНЪЖ  И  ДВАЖ.

И  ДАМАТА  СЪС  ШАПКА  НА  ЦВЕТЕНЦА,
ПОД  ОБЛАЦИ  ЦИГАРЕН  ПУШЕК,  ГЪСТ,
РЕШИХ  ДА  ПИТАМ:  ИМА  ЛИ  МЪЖЛЕНЦЕ
ИЛИ  ЛЮБОВНИК  -  ДА  ВЪРТИ  НА  ПРЪСТ?!?

КЪМ  ЩЕРКИТЕ  НА  ЕВА  Й  НАМЕКНАХ,
ЧЕ  ИМА  САНТИМЕНТ,  ГОРЕЩА  КРЪВ.
А  ТЯ  РАЗЗИНА  УСТНИТЕ  СИ  МЕКИ:
„НАХАЛ!"  МИ  РЕВНА,  „ГРУБИЯН  ТАКЪВ!"

ЖЕНА  МИ  ПЪЛЕН  „РАПОРТ"  НЕ  ДОЧАКА,
И  СМЪМРИ  МЕ  В  СМЪЛЧАНИЯ  САЛОН:
„ЩОМ  ИСКАШ  ДА  ВЪРВИ  ПО  МАСЛО  БРАКЪТ,
НЕДЕЙ  ДА  ПРАВИШ  ОТ  МУХАТА  -  СЛОН!"

image

Ивайло  Терзийски

* * *
1. Нурофен  -  хапчета  за  облекчаване.
2. Нури-фен  -  фен  на  Нури.
3. Лъвски  пай  -  родената  през  август!



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12155494
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031