Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2014 11:11 - КЪСНА ИМПРЕСИЯ - ПАВЕЛ СЛАВЯНСКИ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 614 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КЪСНА  ИМПРЕСИЯ

КАКЪВ  СЕЗОН  -  ИЗТРИВА  ПЛАВНО  ЦВЕТНИТЕ  МИ  СЪНИЩА,
ОБЕЗЛИСТВА  КЛОНКИТЕ,  ЧЕРНЕЯТ  ПТИЧИТЕ  ГНЕЗДА,  -
ЛЕНИВО  СЛЪНЦЕ  МЯТА  ЕСЕННИ  И  КЪСИ  ПЪТИЩА
БЕЗ  ЗНАК  ЗА  СЯНКА  -  ТРЕПТИ  В  ОВАЛА  ЗИМНА  ПЕЛЕНА...

ЕДИН  ПОЕТ,  ЕДИН  ЗЕМЛЯК,  ВЗРИВИ  И  МОИТЕ  ИЛЮЗИИ,
В  КОСИТЕ  МИ  РАЗРОВИЛ  СНЯГ,  ПОВЕДЕ  МЕ  ПО  СВОИ  НИШКИ,
НАЛЯ  МИ  В  ГЪРЛОТО  НАПЕВ,  СЪБУДИ  С  ТОЧНИ  ДУМИ
КРИСТАЛНИ  КАПЧИЦИ  РОСА,  ЗАСЯ  ФИДАНКИ  С  ВИШНИ...

УСЕТИХ  ТРАКИЯ,  ЗАКОТВИХ  КОРЕНИТЕ  СИ  В  ПРЪСТТА
РАЗДИПЛИХ  РОДОВИ  НАСЛЕДСТВА  И  ВИДЕНИЯ  -
ОТ  СОКЪТ  В  ПЪПНАТА  МИ  ВРЪВ,  ВРОДЕНАТА  СЛЕДА
НАЛЯ  И  ПЛОД,  ЗАСЯ  В  ЧЕРТИТЕ  МИ  ДОВЕРИЕТО.

ПО  ДЕТСКИ  БОС,  ВЪЗКАЧВАМ  ПАК  ТЕПЕТАТА  НА  ПЛОВДИВ  -
ПРЕДИ  ЗОРИ  ПРИПАЛВАМ  СЛЪНЦЕТО  ОТ  СВОЯ  ВРЪХ,
АХ,  КАК  ТЪРЖЕСТВЕНО  ТУПТИ  ОТ  ЖАР  СЪРЦЕТО  МИ,
КОГАТО  КРЪГОЗОРЪТ  ЗАПЛАМТИ  С  ТРАКИЙСКИ  ДЪХ...

ТОВА  Е  ПОЛЕТ  НА  ДУХА!  ПЪТУВАМ  В  НЯКАКВО  ДАЛЕЧНО  ЕХО.
И  ЗАЗЕМЕН  ВЪЗДИГАМ  ОБРАЗИТЕ  НА  СТРАСТТА  СИ.
ПРИСЪДА  ЛИ  Е  ДА  СИ  ДЪЛГО  ЖИВ?  -  ВЯТЪРА  В  ПОЛЕТО
Е  МОЯТА  ВЪЗДИШКА,  В  ГЪРДИТЕ  МИ  Е  ПУЛСЪТ  НА  СВЕТА...

image

Павел  Славянски



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193222
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80660
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930