Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2014 12:04 - КЛЕТКАТА - ВАЛЕНТИН ЖЕЛЯЗКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 430 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
КЛЕТКАТА

ТИ  МИНА  ПРЕЗ  МЕН  КАТО  СТИХИЯ,
ВРЯЗА  СЕ  ВЪВ  ВСЯКА  КЛЕТКА,
ВЪВ  „ЗВЯР"  ПРЕВЪРНА  МЕ,  ДА  ВИЯ,
ОКОВАН  ЗАД  ТВОИТЕ  „РЕШЕТКИ"...

И  ЧАКАХ  ВСЯКА  ВЕЧЕР  ТВОЯ  ВОПЪЛ,
ДА  МИНЕШ  И  ДА  МЕ  ПОГАЛИШ,
И  ХВЪРЛЯЙКИ  ОГЛОЗГАНИЯ  „КОКАЛ",
СЪС  „ЛЮБОВ"...  ДА  СЕ  ПОГАВРИШ...

МАКАР  СМРАДЛИВА,  КЛЕТКАТА  С  МУХИТЕ
СТРУВАШЕ  МИ  СЕ  КАТО  ПАЛАТ
И  КОЛКО  ВКУСНИ  БЯХА  И  ТРОХИТЕ,
СЪС  ТЯХ  БЯХ  „СИТ"  И  БЯХ  „БОГАТ"...

УЖ  „ЗВЯР"  БЯХ  АЗ,  А  МЪРКАХ  КАТО  КОТЕ,
ЩОМ  ЧУВАХ  СТЪПКИТЕ  ПО  ЗДРАЧ,
ХОРМОНИТЕ  ВЪРТЯХА  ОБОРОТИ
И  РЕЖЕХА  ПЛЪТТА  КАТО  ПАЛАЧ...

А  „КЛЕТКАТА"  ТИ  БЕШЕ  ТОЛКОЗ  СЛАБА,
С  ЕДИН  ЗАМАХ  БИХ  СЧУПИЛ  Я  НА  ЧАСТИ,
НО  СЯКАШ  БЕ  ЗА  МЕН  НАГРАДА:
ИСКАХ  ДА  СЪМ  ТИ  ПОДВЛАСТЕН...

ЖИВЯ  МИЗЕРНО  В  МЕНЕ  „ЗВЯРЪТ",
ПО  ГЛЪТЧИЦА  ТЕ  ИМАХ  НА  ГОДИНА,
НО,  БЯХ  „ЩАСТЛИВ"  И  ХРАНЕХ  ВЯРА,
ЧЕ  НЯКЪДЕ  КРАЙ  МЕН  ТЕ  ИМА...

СЕГА  ТЕ  НЯМА,  ПАК  СЪМ  САМ,
ОТДАВНА  КЛЕТКАТА  РАЗЧУПИХ...
ВИНАГИ  ТЕ...  НЯМАХ!  ЗНАМ!
ИЛИ  ПЪК  В  ТЕБЕ  СЕ  ИЗГУБИХ?...

image

Валентин  Желязков



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12191778
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80651
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930