Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2014 11:51 - ДОКАТО ДИШАМ И СЪМ ЖИВ - ДИМИТЪР АСЕНОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1452 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДОКАТО  ДИШАМ  И  СЪМ  ЖИВ

НЕ  СЪМ  ИЗПЯЛ  АЗ  ОЩЕ  ПЕСЕНТА  СИ
ВЪВ  МЕНЕ  ЧУВСТВАТА  НАПИРАТ:
БЕЗ  ОБЕЩАНИЯ  И  ГРЪМКИ  ФРАЗИ,
ВЯРВАМ  СТИХОВЕТЕ  ЩЕ  ИЗВИРАТ.

НЕ  МИ  ХАРЕСВА  МРАКА,  ТИШИНАТА,
БЕЗМЪЛВИЕТО  МЕ  ПЛАШИ  ДАЖЕ.
ДОРИ  ПОНЯКОГА  ОБЗЕТ  ОТ  САМОТАТА,
ПЕРОТО  МИ  ПАК  НЕЩО  ЩЕ  ВИ  КАЖЕ.

ЗА  НЯКОЙ  МОЖЕ  ТО  ДА  Е  ФАЛШИВО,
НО  ЩЕ  ГО  ИМА  ДОКАТО  СЪРЦЕ  МИ  БИЕ.
НЕ  СЕ  ОПИТВАМ  ДА  ЗВУЧИ  КРАСИВО,
НО  В  НЕГО  МОЙТО  ЖИТИЕ  СЕ  КРИЕ.

ЛЪЖА  Е,  ЧЕ  ПЕСЕНТА  СИ  СЪМ  ИЗПЯЛ
И  МОЖЕ  МНОГО  ЛЕСНО  ДА  ЗАМЛЪКНА.
ВЪВ  ТОЗ  ЖИВОТ  ДОСТАТЪЧНО  ВИДЯЛ,
КУРАЖ  ГОТОВ  СЪМ  ВСЕКИМУ  ДА  ВДЪХНА.

И  АКО  НЯКОЙ  ДЕН  АЗ  СПРА  ДА  ПИША,
ВЕРОЯТНО  ВЕЧЕ  НЯМА  ДА  СЪМ  ЖИВ.
А  ДОТОГАВА,  ДОКАТО  ВСЕ  ОЩЕ  ДИШАМ,
ЩЕ  БЪДА  ВСЕ  ТЪЙ  ВЛЮБЕН  И  ЩАСТЛИВ.

image

Димитър  Асенов



Гласувай:
7


Вълнообразно


1. bezistena - АЗ ДИШАМ чрез=чрез Изуш и Мад=чрез ...
16.12.2014 12:20
АЗ ДИШАМ чрез=чрез Изуш и Мад=чрез Исус и Майка Диана
АЗ ЖИВЕЯ чрез=чрез Бог Изуж=чрез Бог Исус
ИЗВИРАТ СТИХОВЕ от=от Духа на Зар Бог Иса и Богиня Диана–Святият Дух
ОБЗЕТ ОТ САМОТАТА=Богиня Мат Диана и Тати Исуз
СЪРЦЕТО МИ БИЕ чрез=чрез Исус и Богиня Матара
ЗВУЧИ КРАСИВО=ЗВУТШИ КРАСИВО=Шар Бог Исуз и Богиня Диана=
Цар Бог Исус и Богиня Диана
ЖИТИЕ на=на Ежуа и Диана–
на висшето сакрално етимоложко ниво на думата се крие историята на Исус и Мария Магдалена и тяхното династично потомство от Дуло–Българите

ПИША=Бог Ешуа–Бог Исус
ПИЗА,ЗАЩОТО МИ ДИКТУВА=ЗАЩОТО МИ ДИКТУВА Бог Исус

Благословена си и Боговдъхновена,неуморна АМБРОЗИЯ!
цитирай
2. ambroziia - АЗ ДИШАМ чрез=чрез Изуш и Мад=чрез ...
17.12.2014 08:41
bezistena написа:
АЗ ДИШАМ чрез=чрез Изуш и Мад=чрез Исус и Майка Диана
АЗ ЖИВЕЯ чрез=чрез Бог Изуж=чрез Бог Исус
ИЗВИРАТ СТИХОВЕ от=от Духа на Зар Бог Иса и Богиня Диана–Святият Дух
ОБЗЕТ ОТ САМОТАТА=Богиня Мат Диана и Тати Исуз
СЪРЦЕТО МИ БИЕ чрез=чрез Исус и Богиня Матара
ЗВУЧИ КРАСИВО=ЗВУТШИ КРАСИВО=Шар Бог Исуз и Богиня Диана=
Цар Бог Исус и Богиня Диана
ЖИТИЕ на=на Ежуа и Диана–
на висшето сакрално етимоложко ниво на думата се крие историята на Исус и Мария Магдалена и тяхното династично потомство от Дуло–Българите

ПИША=Бог Ешуа–Бог Исус
ПИЗА,ЗАЩОТО МИ ДИКТУВА=ЗАЩОТО МИ ДИКТУВА Бог Исус

Благословена си и Боговдъхновена,неуморна АМБРОЗИЯ!


Благододаря, за гостуването, Приятелю!
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12200051
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80727
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930