Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2015 11:47 - ДО БАЩА МИ - ЖИВОТЪТ! - РАДОСТ ДАСКАЛОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДО  БАЩА  МИ  -  ЖИВОТЪТ!

НЕ  МОГА  ДА  ПИША,  ИЛИ  ДА  ЧЕТА.
ЗА  ДУМИТЕ  ОЩЕ  НЕ  ЗНАЕ  УСТАТА  МИ.
ДАНО  ДА  МЕ  ЧУЕШ,  ДОРИ  И  ТАКА  -
ОТ  НИЩОТО  ПРАЩАМ  КЪМ  ТЕБЕ  МОЛБАТА  СИ.

В  ТЪМНОТО  СВИТ  СЪМ  -  ЕДИН  ПАРАЗИТ,
РАЗПЕРИЛ  ИЗ  ЧУЖДОТО  ТЯЛО  АРТЕРИИ.
СРАМУВАМ  СЕ  И  НЕ  ОТВАРЯМ  ОЧИ,
И  ТРУПАМ  ВИНАТА  СИ  В  СКЛАДА  НА  ВРЕМЕТО.

УЖ  КАЗАХА  ВЕЧЕ,  ЧЕ  ИМАМ  СЪРЦЕ,
А  БЛЪСКА  В  УШИТЕ  МИ  ГОНГЪТ  НА  ДРУГОТО.
И  МОЯТА  КРЪВ  ОТ  КРЪВТА  МУ  КРАДЕ,
ЗА  ДА  СЕ  НАХРАНИ  ПОД  ГЛУХИТЕ  УДАРИ.

СРЕД  ТОПЛИЯ  МРАК,  АЗ  СЕ  СВИВАМ  НА  ДВЕ  -
ПРИЛИЧАМ  НА  ГРОЗНО  ИЗПИСАНА  ПИТАНКА.
И  САМО  УСЕЩАМ,  ЧЕ  ИМАМ  РЪЦЕ,
ЧЕ  МОГА  ДА  МЪРДАМ  И  РИТАМ  С  ПЕТИТЕ  СИ.

ДОЧУВАМ  ВИБРАЦИИ,  ГОВОР...  СЛУХТЯ
НЕВОЛНО  ЗА  МУЗИКА,  СМЯХ,  ЗАД  СТЕНАТА  СИ.
И  ПИТАМ  СЕ  САМО  -  ЗА  МЕНЕ  КОГА,
МЕСТЕНЦЕ  ЩЕ  ИМА  В  ЖИВОТА  ОТТАТЪЧЕН.

АЗ  МОЛЯ  СЕ  -  НАЙ-ПОСЛЕ  ДА  СЕ  РОДЯ!
И  МЕНЕ  ПРИ  ЖИВИТЕ,  ДА  МЕ  ЗАПИШАТ,
МАКАР  И  НА  ПЛАЧ  -  ДА  СИ  ЧУЯ  ГЛАСА...
И  МОЙ  ДА  Е  ВСИЧКИЯТ  ВЪЗДУХ  ЗА  ДИШАНЕ.

От  един  ембрион.

image

Радост  Даскалова



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12192503
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80651
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930