Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2015 11:59 - СТАРОСТТА ЛИ? - СПАСКА ГАЦЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СТАРОСТТА  ЛИ?

На  В.Т.

СИГУРНО  Е  БИЛО  ТАКА,  КАКТО  МИ  КАЗВАШ.
НАЙ-ВЕЧЕ,  ПОЧЕРНЯЛА  ОТ  САЖДИ
Е  СТАРОСТТА.  ЩЕ  ДОБАВЯ  ОТ  СЕБЕ  СИ:
МОЯТ  МЛАД  И  ХУБАВ  ТАТКО,
ПОБЕЛЯ  ИЗВЕДНЪЖ,  В  ЕДНА  НОЩ,
КОГАТО  БОМБИТЕ  СРИВАЛИ  СОФИЯ.
... ВИДЯХ  С  НЕГО  В  РУИНИТЕ  БЯЛА  КОТКА.
ПЛАЧЕШЕ  ПРЕД  ДОМА  СИ,
А  ДОМЪТ  ГО  НЯМАШЕ  НИКАКЪВ.

НЕ  СИ  ИЗКОВАХ  БРОНЯ  ЗА  СТАРОСТТА.
ВЕДНЪЖ  ГОВОРИХМЕ  С  БАГРЯНА
ЗА  ДЕТСКИЯ  ПРАЗНИК  НА  КНИГАТА  -
А  ТЯ  БЕШЕ  ОБУЛА  ДВА  РАЗЛИЧНИ  ЧОРАПА.
ЕЛИСАВЕТА!  КАЗАХ  Й  -  И  СЕ  ПРЕОБУ.
БЯХ  ДРЪЗКА  И  МЛАДА,  НЕХАЙНО  МЛАДА.
И  С  ОГНЕНО  СЪРЦЕ  НА  ЖАНА  -
ТЯ  МИ  ГО  ПОДАРИ  НА  КЛАДАТА  СИ.

СЕГА  РАЗКАЗВАМ  НА  ЛЮЛЕЕЩИЯ  СИ  СТОЛ
ПРИКАЗКИТЕ  НА  ШЕХЕРЕЗАДА,
СТИГНАХ  ДО  ХИЛЯДА  И  ВТОРАТА  НОЩ.
ИМАШЕ  ЛИ  ТАКАВА?  МАЙ  НЯМАШЕ.
А  ТЕЛЕФОНЪТ  В  СТАЯТА  МИ  ЗВЪНИ.
СИГУРНО  СА  ДЕЦАТА.  ЧУВАМ  ВИ,  МИЛИЧКИ.
СЧУЛО  МИ  СЕ  Е...
ВСИЧКО  Е,  КАКТО  СИ  МЕ  РАЗГАДАЛА  -
ТАНЦ  ВЪРХУ  ЖИВИ  ВЪГЛЕНИ.

image

Спаска  Гацева



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12194519
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930