Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2015 10:29 - ЛЮБОВТА ЛЕЛЯНА - ИВАН ХРИСТОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЛЮБОВТА  ЛЕЛЯНА

ЛЮБОВТА  КРАСИВА,  СТРОЙНА  И  ВЕЛИКА
ПРЕЗ  ПЛЕТА  ОТСРЕЩА  ПО  ОБЯД  МЕ  ВИКА:
„ТИ  ЕЛА  СЪС  МЕНЕ,  ДОЛУ  НА  РЕКАТА,
ДА  МИ  НОСИШ  КОША  ПЪЛЕН  СЪС  ПЛАТНАТА,

ДЕТО  С  МАМА  МЕСЕЦ  ПО  ЦЯЛ  ДЕН  СМЕ  ТЪКАЛИ,
ЧЕ  ДА  ГИ  ИЗБЕЛЕМ  И  ПРОСТРЕМЕ  ДВАМА.
ТЕ  СА  МИ  ЧЕИЗА,  ЕСЕН  НАБЛИЖАВА,
И  ИВАН  СЕ  ГЛАСИ  МЪЖ  НА  МЕН  ДА  СТАВА."

ТЪЙ  ГЕРГАНА  ДУМА,  КАК  ДА  Й  ОТКАЖА?
А  СЪРЦЕ  МИ  ЛУДО  СЕ  ТОПИ  В  ЖАРАВА,
ЧЕ  МОМА  Е  ЛИЧНА,  ГИЗДАВА  И  МЛАДА
И  ЕРГЕНИ  СКРИШОМ  ВСЕ  ПО  НЕЯ  СТРАДАТ.

ТИ,  КОМШИЙКЕ  ДРАГА  -  МИСЛЯ  СИ  ПРЕЗ  ПЛЕТА  -
КАКТО  МЕНЕ  КАНИШ  РИЗИ  И  ПЕРДЕТА
ЗА  ЧЕИЗ  ДА  НОСЯ,  ДА  СЕ  БЕЛНАТ  ПРАНИ,
ЗНАЕШ  ЛИ  КАКВИ  СА  ЛЮТИ  МОЙТЕ  ДЛАНИ?

ЧЕ  КАТО  ОБЪРНА  КОША  КРАЙ  РЕКАТА
БАРАБАР  СЪС  ТЕБЕ,  ВИРНАЛИ  КРАКАТА,
ТИ  ТОГАЗ  ЩЕ  ВИДИШ  ТВОЙТЕ  ТАТКО,  МАЙКА
КОЛКО  ЩЕ  СЕ  МОЛЯТ  И  ЩЕ  МИ  СЕ  ВАЙКАТ

ТЕБЕ  ДА  ТЕ  ВЗЕМА  ЗА  ЖЕНА  У  КЪЩИ!?  -
ГЛУХ  АЗ  ЩЕ  СЕ  ПРАВЯ  И  ВСТРАНИ  ОБРЪЩАМ.
И  С  МЕЧТА  ТАКАВА,  ТОЛКОВА  ЛЕЛЯНА,
КОШ  НА  РАМО  МЕТНАЛ,  ТРЪГВАМ  СЛЕД  ГЕРГАНА...

image

Иван  Христов



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12204459
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80750
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930