Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2015 11:46 - СБОГУВАНЕ С МЛАДОСТТА - ИВАЙЛО ТЕРЗИЙСКИ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 857 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
СБОГУВАНЕ  С  МЛАДОСТТА

„Снегът  е  сол  над  раните  на  мрака."

СНЕГЪТ  НЕ  ИДВА.  ИЛИ  МЕ  ПОДМИНА,
ПРОПУСНАЛ  СПИРКА  В  ЛЕПКАВИЯ  МРАК.
ТОЙ  МОЖЕ  ДА  Е  СВЕТЛООК  РОДНИНА,
КЪМ  МЕН  ПОТЕГЛИЛ  СЪС  СРЕДНОЩЕН  ВЛАК.

ЧЕРТИТЕ  МУ  ВЪВ  МЕН  СА  ИЗБЕЛЕЛИ,
НО  ОЩЕ  ПОМНЯ  ТЕМБЪРА  МУ  МЕК.
ЩЕ  МУ  ОТВОРЯ.  ВСЕКИ  СНЯГ  НЕ  Е  ЛИ
ЕДИН  ЗАЛУТАН  В  ТЪМНОТО  ЧОВЕК?

-  ДОБРЕ  ДОШЪЛ  -  ЩЕ  КАЖА  С  НОТКА  ЗВЪНКА.
-  ДОБРЕ  ЗАВАРИЛ  -  ЩЕ  ОТВЪРНЕ  ТОЙ.
В  ТАКЪВ  НЕВЕРЕН  ЧАС,  НАВЯРНО,  ВЪНКА,
СЕ  СТЕЛЕ  И  БЛАЖЕНСТВО,  И  ПОКОЙ.

НО  АЗ  РАЗПИТВАМ,  СВЕТЛО  ЛЮБОПИТСТВО
НЕ  СЕ  Е  СВИЛО  В  МЕН  КАТО  ПАШКУЛ.
ДАЛИ  ПОНЯКОГА  НЕ  СЪМ  МУ  ЛИПСВАЛ?
ДАЛИ  НЕ  Е  СЪВСЕМ  СЛУЧАЙНО  ЧУЛ

ЗА  КНИГАТА  МИ,  ДЕТО  ЗАД  УСПЕХА
ИЗДАТЕЛСТВА  ПРЕСТИЖНИ  ДВЕ  СТОЯТ,
КАК  АВТОГРАФ  ОТ  МЕНЕ  СКОРО  ВЗЕХА
ПИЛОТ  И  НОБЕЛОВ  ЛАУРЕАТ.

ВЪЗДЪХНА  ТИШИНАТА  МИ,  ИЗДРАНА
ОТ  СЪСЪКА  НА  ЗИНАЛА  ВРАТА:
„СНЕГЪТ  Е  СОЛ,  ВРЪЗ  СЕТНАТА  ТИ  РАНА,
ЗАЩОТО  СЕ  СБОГУВАШ  С  МЛАДОСТТА..."
image

Ивайло  Терзийски



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12194216
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80662
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930