Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2015 10:29 - ВИНОВЕН - ВАЛЕНТИН ЖЕЛЯЗКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 709 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ВИНОВЕН

СЕДЕШЕ  МАМА  -  ПУШЕШЕ  ЦИГАРА...
САМА!  ОТНОВО,  КАКТО  ВСЕКИ  ПЪТ,
СЪЛЗА  ОЧИТЕ  Й  ИЗГАРЯШЕ,
А  АЗ  БЯХ  ВИНАГИ  НА  ПЪТ...

ЖИВЕЕХ  ВЪВ  ИЛЮЗИИТЕ  СВОИ,
СВЕТА  ГОЛЯМ  ДА  ПОКОРЯВАМ,
УМИРАХА  МЕЧТИ  С  ПОРОИ,
А  АЗ  ИЗПРАВЯХ  СЕ  И  ПРОДЪЛЖАВАХ...

КОГАТО  СЕ  ЗАВРЪЩАХ  В  КЪЩИ,
ТЯ  ВСЕ  МЕ  ЧАКАШЕ  ЗАМИСЛЕНА  ЗА  МЕНЕ
И  БЯХ  ВСЕ  НЕРВЕН  И  НАМРЪЩЕН...
КАКЪВ  ГЛУПАК  БЯХ,  ДЯВОЛ  ДА  МЕ  ВЗЕМЕ!!!

ПОСРЕЩАШЕ  МЕ  ВИНАГИ  ТЪЙ  МИЛА,
НАМЕРИЛА  КУРАЖ  ДА  СЕ  УСМИХНЕ
ДА  МЕ  ПОГАЛИ,  ДА  МИ  ВЛЕЕ  СИЛА,
ДА  НАКАРА  СТРАХОВЕТЕ  ДА  УТИХНАТ...

СЛЕД  ТУЙ  ОТНОВО  -  ПАК  САМА
СЪС  МИСЛИТЕ  ЗА  МЕН  ОСТАВАШЕ,
ГОВОРЕШЕ  СИ  С  БЛЕДАТА  ЛУНА,
ДОКАТО  ДУШАТА  Й  ИЗГАРЯШЕ...

И  КОГАТО  АЗ  ОТНОВО  ЗАМИНАВАХ
ДА  ТЪРСЯ  ЩАСТИЕ  ПО  ЧУЖДИТЕ  СТРАНИ
И  С  МЛАДОСТТА  СИ  АЗ  НЕ  ОСЪЗНАВАХ,
ЧЕ  ТО  Е  ТУК  -  ВЪВ  НЕЙНИТЕ  ОЧИ...

ТАКА  СИ  ТРЪГНА  И  НЕ  МЕ  ДОЧАКА,
КОЛКОТО  ДА  БЪРЗАХ  ДА  СЕ  ВЪРНА
И  ГРЕШКИТЕ  ДУШАТА  МИ  РАЗПЛАКВАТ
НЕ  УСПЯХ  ДОРИ  ДА  Я  ПРЕГЪРНА...

ЖИВОТЪТ  Й  ПРЕМИНА  ВЪВ  ОЧАКВАНЕ,
ЧЕ  НЯКОГА  ЩЕ  СТАНА  ПО-ЩАСТЛИВ,
ОГЛЕЖДАХ  СЕ  В  ОЧИТЕ  Й  РАЗПЛАКАНИ
ЩАСТЛИВА  ЧЕ  СЪМ  ЗДРАВ  И  ЖИВ...

* * *

СЕДЕШЕ  МАМА  -  ПУШЕШЕ  ЦИГАРА...
САМА!  ОТНОВО,  КАКТО  ВСЕКИ  ПЪТ
И  ПЛАМЪЧЕТО  ВЪВ  ОЧИТЕ  Й  ДОГАРЯШЕ...
НЕ  ГО  ВИДЯХ!!!  ЗАЩОТО  БЯХ  НА  ПЪТ!...


image
Валентин  Желязков



Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193353
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80660
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930