Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2015 06:28 - ПИСМО ДО МАМА - АНЕТА СОМАНЛИЕВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 639 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПИСМО  ДО  МАМА

Благодаря  ти,  мамо  и  прости!

ДО  ТЕБ  СЕ  ПИША,  МИЛА  МАМО,
ЕДНО  ПИСМО  ОТ  ТВОЯТА  ДЪЩЕРЯ.
НЕ,  НЯМА  ПОВОД,  ИСКАХ  САМО
ДА  ТИ  КАЖА  СВОЕТО  „БЛАГОДАРЯ".

КРАСИВА,  НЕЖНА  И  ТАКА  ЕФИРНА
(НЕ  НАСЛЕДИХ  ОТ  ТЕБ  ТОЗИ  ФИНЕС)
НА  ВИД  СИ  КРЕХКА,  НО  СИ  СИЛНА,
ГРИЖОВНО  БДИШ  НАД  НАС  ДО  ДНЕС.

АЗ  МОЛЯ  ТЕ,  ПОСПРИ  И  ПОЧИНИ СИ,
ПОЩАДИ  СЕ  МАЛКО,  ТИ  СИ  МИ  ЕДНА.
УМОРА  ВИЖДАМ  В  ТВОИТЕ  ЗЕНИЦИ
И  МНОГО  БОЛКА  НОСИШ  ВЪВ  ДУША.

ДА,  ЗНАЯ  ЗА  КАКВО  ТЕ  ТЕГНЕ  МЪКА
И  МЕН  БОЛИ  МЕ  ОТ  ТАЗИ  СЪДБА...
ЖИВОТЪТ  МНОГО  ПЪТИ  НИ  РАЗПЛАКА
И  ВОДИ  С  НАС  ТОЙ  СВОЯТА  БОРБА.

АЛА  ВЪРВЯ  ДО  ТЕБЕ  И  НЯМА  СИЛА,
КОЯТО  ДА  УСПЕЕ  ДА  НИ  РАЗДЕЛИ.
ОТ  МИГА,  В  КОЙТО  СИ  МЕ  РОДИЛА,
ОРИСАЛА  СИ  МЕ  ДА  СЪМ  ДО  ТЕБ,  НАЛИ?

АЗ  МНОГО,  МНОГО  ТЕ  ОБИЧАМ,  МАМО,
ПРОСТИ,  ЧЕ  РЯДКО  КАЗВАМ  ТЕЗИ  СЛОВА.
И  АКО  ДНЕС  ДОБРА  СЪМ,  ТО  Е  САМО  -
ОТ  ТЕБ,  ЗАЩОТО  НАСЛЕДИЛА  СЪМ  ТОВА.

СЕГА  В  ДЕНЯ,  А  СЪЩО  ПОСЛЕ  В  МРАКА
С  ПРЕГРЪДКА  ТОПЛА  АЗ  ЩЕ  ТЕ  ДАРЯ.
СЪЗНАВАМ,  ЧЕ  СТИХЪТ  МИ  ТЕ  РАЗПЛАКА,
НО  С  НЕГО  КАЗВАМ  ТИ:  -  БЛАГОДАРЯ!


image

Анета  Соманлиева



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12202425
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80743
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930