Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2015 11:54 - ПЕТЪК - ВАЛЕНТИНА РАДИНСКА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПЕТЪК

В  памет  на  К.  А.  -  с  цялата  ми  любов.

КАКВО  МУ  Е  НА  ПЕТЪКА,  ЧЕ  НОЩНИЯТ  МИ  ГЛАС
ПРЕСИПНАЛО  РУГАЕ  И  ПОМИТА
ТРОХИТЕ  ОТ  ВЕЧЕРЯТА  НА  МЪРТВИТЕ  КРАЙ  НАС,
И  КАТО  КАМЪК  ПОДИР  ТЯХ  ПОЛИТА?

КАКВО  МУ  Е  НА  ПЕТЪКА,  ЧЕ  КАТО  БЪРЗЕЙ  СЛЯП
МЕ  БЛЪСКА  В  ДЪЛБИНИТЕ,  И  ПЕТЪЧНАТА  СЯНКА
ПЪЛЗИ  НАД  МЕН,  ПРОНИЗАНА  ОТ  ГРАПАВ  ГРОЗЕН  ГРАК,
И  МЪЛНИИТЕ  СЕ  СТРЕЛВАТ  С  ЕЗИК  НА  ПЕПЕЛЯНКА?

КАКВО  МУ  Е  НА  ПЕТЪКА,  ЧЕ  ЦЯЛ  Е  В  РУИНИ?
КАТО  РЕКА  ОТРОВНА  КИПИ,  КОРИТО  КЪРТИ,
И  ЧЕРНИ  ЧАСОВЕ  ИЗХВЪРЛЯ  НА  ТЪЛПИ  -
БЕЛЕЯТ  ИМ  КОРЕМИТЕ,  КАТО  НА  РИБИ  МЪРТВИ!

КАКВО  МУ  Е  НА  ПЕТЪКА?  СЪС  НОКТИ  ГО  ИЗДРАХ,
ОЧИТЕ  МУ  ИЗБОДОХ,  А  ПОСЛЕ  ПЯХ  МУ  ПЕСЕН,
РАЗПИТВАХ  ГО,  ИЗМЪЧВАХ  ГО,  И  ПЛАКАХ,  И  КРЕЩЯХ,
НО  ТОЙ  НЕ  КАЗВА,  НИЩО  НЕ  КАЗВА  ТОЗИ  ПЕТЪК!

КАКВО  МУ  Е  НА  ПЕТЪКА,  ЧЕ  ВЪЗДУХЪТ  Е  ТВЪРД?
ПРЕТЪРСИХ  ГО  МИНУТА  ПО  МИНУТА  -
НО  ТЕБ  ТЕ  НЯМА,  НЯМА  ТЕ!  СТЕНИТЕ  МУ  КЪНТЯТ  -
И  РУХВА  ПЕТЪКЪТ,  И  С  ВЪЗДУХ  МЕ  ЗАТРУПВА!

image

Валентина  Радинска



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12198627
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80721
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930