Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2015 10:51 - КАКВО Е СЛАДОСТ БЕЗ ДА ИМА ПОТ? - МАРГАЛО
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КАКВО  Е  СЛАДОСТ  БЕЗ  ДА  ИМА  ПОТ?

НЕ  ИСКАМ,  МИЛИ  МОЙ,  ДА  МИ  Е  ЛЕСНО,
ВЪВ  ТРУДНИТЕ  МИНУТИ  ИСКАМ  АЗ,
ДА  БЪДА  ДО  СЪРЦЕТО  ТИ,  ПОНЕСЛО
ВЪРХУ  ПЛЕЩИТЕ  СИ  НАЙ-ТРУДНИЯ  МИ  СВЯТ.

НАЙ-СЛАДЪК  ХЛЯБА,  СКЪПИ,  Е  ВЪВ  ДНИ,
КОГАТО  ТИ  ЕДВА  НАМИРАШ  СИЛИ,
ДА  СЕ  ЗАВЪРНЕШ  В  КЪЩИ,  И  С  ОЧИ
ДА  ШИЕШ  С  НЕЖНОСТ  ВЯРА  ПОМЕЖДУ  НИ.

ДА  БЪДЕ  ТРУДНО!  КОЛКОТО  ДА  Е!
КАКВО  Е  СЛАДОСТ  БЕЗ  ДА  ИМА  ПОТ,
КАКВО  Е  ДУМА,  КАЗАНА  ОТ  ТЕБ
БЕЗ  В  НЕЯ  ДА  СИ  СЯЛ  С  ДУША  ЖИВОТ?

НЕ  ИСКАМ  ДНИ  ПРЕКАРАНИ  В  РАЗКОШ,
РАЗКОШЪТ  -  ТОЙ  Е  МАСКА  НА  ТЪГАТА.
ЗАВИВА  ВСЯКА  ПРАЗНА,  СЛЯПА  ПОШЛОСТ
И  Я  ПРЕВРЪЩА  ПРЕД  СВЕТА  В  ЛЪЖОВНА  СТРЯХА.

ЗАД  ТАЗИ  СТРЯХА  НЯМА  ДОМ,  А  АД,
ЛЪЖИТЕ  СА  КАРТИНИ  ПО  СТЕНИТЕ,
ЗАД  ДОМ  ТАКЪВ  ПОВЯРВАЙ  МИ,  НЕ  СПРЯХ
И  НЯМА  ДА  СЕ  СПРА  НАПРЕД  ВЪВ  ДНИТЕ  СИ.

НЕ  ИСКАМ,  МИЛИ  МОЙ,  ДА  МИ  Е  ЛЕСНО,
ЩЕ  КЪРПЯ  РИЗИТЕ  ТИ  В  ТЪМНА  НОЩ,
ЩЕ  БДЯ  НАД  ВСИЧКО  ТВОЕ  ДО  ПОСЛЕДНО,
И  С  ВСЕКИ  ДЪХ  ЩЕ  СТАВАМЕ  ЕДНО.

image

Маргало



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12180101
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80589
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930