Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2015 22:58 - ЛЕНИВО - ВАЛЕНТИНА ШЕЙТАНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЛЕНИВО

ДНЕС  НЯКОЙ  СИ  ЛЕНИВО  МЕ  ПРЕГРЪЩА
С  РАЗТЕГЛЕНА,  УНИЛА,  КЪСНА  НЕЖНОСТ,
НА  ЛЯТОТО  РУШАЩАТА  СЕ  КЪЩА
НА  ЕСЕНТА  В  ЗЛАТИСТОТО  КРАЙБРЕЖИЕ.

ОПИПОМ  И  БЕЗЧУВСТВЕНО  ПОЗНАВАМ
РАЗПАДАЩИТЕ  ТРЪПКИ  НА  ПРОСТОРА.
ПРИЕМАМ  ГИ  И  ПРОСТО  ОСЕЗАВАМ
ЕДНА  ПИКАНТНО-СЛАДОСТНА  УМОРА.

ОМАЙНА  Е  ПРЕД  ЕСЕН  ТИШИНАТА.
ТАКА  ЕСТЕСТВЕНО  МЕ  ЗАВЛАДЯВА.
КАТО  УСМИВКА,  МАМЕЩА  НАТАТЪК,
КЪДЕТО  ВРЕМЕТО  НЕ  МЕ  ПОЗНАВА,

НО  АЗ  СЪМ  ЛЮБОПИТНА  ДА  ГО  ВИДЯ
И  НЕПОЗНАТОТО  НЕ  МИ  Е  СТРАШНО.
СЕЗОНЪТ  СЕ  ПРЕСТРУВА  НА  ОБИДЕН,
А  АЗ  ИЗПИВАМ  СЛЪНЦЕ  -  ПЪЛНА  ЧАША

И  УТОЛЯВАМ  ЖАЖДАТА  ПЪРВИЧНА
ЗА  ВСИЧКО  НЕЖИВЯНО,  НО  ПОЗНАТО.
СВЕТЪТ  ИЗГЛЕЖДА  МНОГО  ПО-РАЗЛИЧЕН
КОГАТО  ГО  ПРИЕМАШ  ЧРЕЗ  ДУШАТА.

КОГАТО  СЕ  ОСТАВИШ  ДА  ТЕ  НОСИ
МАГИЯТА  НА  ТЪРСЕЩОТО  ЧУВСТВО.
ПОТЪВАШ  В  ЕЗЕРАТА  ОТ  ВЪПРОСИ
И  ОТГОВАРЯШ  ПРОСТО.  ЧРЕЗ  ИЗКУСТВО.

И  НЕКА  СЕТИВАТА  СА  ИЗМАМА,
И  НЕКА  ВСИЧКО  БЪДЕ  НЕРЕАЛНО.
ПО-ХУБАВО  ОТ  ТОЗИ  ЛЕННОСТ  НЯМА.
КОЯТО  РАЖДА  НОВОТО  НАЧАЛО.

image

Автор:  Валентина  Шейтанова



Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12180227
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930