Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2015 09:40 - ДОБРИЯ ЧОВЕК - МАЯ СТАМБОЛИС
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 1432 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДОБРИЯ  ЧОВЕК

ДОБРИЯТ  ЧОВЕК  МЕ  ПОСРЕЩНА  НА  ПРАГА.
ВОДА  МИ  ПОДАДЕ.  ОТЧУПИ  МИ  ХЛЯБ.
ЗАСТЕЛИ  МИ  НАРА,  А  ПОСЛЕ  ИЗБЯГА
ЗАЩОТО  ДОБРИЯ  ЗА  ПОХОТ  Е  СЛЯП.

СЪНУВАХ  БЛАЖЕНО,  А  УТРО  ЩОМ  ПУКНА
УСЕТИХ  ДА  НОСИ  ДИМЯЩО  КАФЕ.
ОСТАВИ  ГО  ПЛАХО,  ИЗМЪНКА  И  ХУКНА
С  НОЗЕ  НА  ПОДПЛАШЕНО,  МАЛКО  ДЕТЕ.

ВИДЯХ  ГО  НА  ДВОРА  КОЗЛЕ  ДА  ПРЕГРЪЩА,
ДА  ТИЧА  СЛЕД  ПТИЦИ,  РОСА  ДА  ЛОВИ,
С  ДЕЦА  ДА  СЕ  ГОНИ  КРАЙ  КУКЛЕНА  КЪЩА
ЩАСТЛИВ  И  ЗАБРАВИЛ  ЗА  МЕНЕ,  УВИ.

НА  ОБЕД  ОТНОВО  ГО  МЯРНАХ  ЗА  КРАТКО.
ПРИСТЪПИ  БЕЗШУМНО  С  БУТИЛКА  В  РЪЦЕ.
ПОСТАВИ  Я  НЕЖНО  С  „ДАНО  ВИ  Е  СЛАДКО!"
И  ПОСЛЕ  ИЗЧЕЗНА  ДОБРОТО  ЛИЦЕ.

ВИДЯХ  ГО  ПО  ЗДРАЧ  ДА  ПРЕПУСКА  В  ПОЛЕТО
ОТНОВО  УСМИХНАТ,  УВЕРЕН,  КРАСИВ
И  ЖЕГНА  МЕ  МАЛКО  ТРЕВОЖНО  СЪРЦЕТО,
ЧЕ  МОЙТО  ИДВАНЕ  ТУК  ЩЕ  Е  СРИВ.

РАЗСТРОИХ  СЕ.  НЕРВНО  ЗАПАЛИХ  ЦИГАРА.
И  В  ПЛАМЪКА  СЯКАШ  САМА  ИЗГОРЯХ.
ЗАЩО  ЛИ  СЪМ  ТУК  И  КОЕ  МЕ  НАКАРА
НАЙ-МИЛИЯ  МЪЖ  ДА  ПОИСКАМ  ЗА  ГРЯХ.

С  ДОБРИЯ  ЧОВЕК  СЕ  ПРОСТИХМЕ  ЛЮБЕЗНО.
ЦЕЛУНА  МЕ  ПЛАХО  ПРИТВОРИЛ  ОЧИ.
„ПОЗНАНСТВОТО  С  ВАС  ЩЕ  МИ  БЪДЕ  ПОЛЕЗНО!"
КАК  ИСКАХ  ДА  ЧУЯ  ЕДНО:  „ОСТАНИ!"

image

Автор:  Мая  Стамболис
26.05.2006,  гр.  Модра



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. vostroto - Ммм, хубаво е. . . :) Благодаря ти, ...
13.06.2015 16:58
Ммм, хубаво е...:) Благодаря ти, Амброзия!:)
цитирай
2. ambroziia - Ммм, хубаво е. . . :) Благодаря ти, ...
13.06.2015 17:42
vostroto написа:
Ммм, хубаво е...:) Благодаря ти, Амброзия!:)


Радвам се, че ти харесва и че си на линия, Vostroto!
Приятни почивни дни!
цитирай
3. deusson - "добрия човек" ме направи по-добър
14.06.2015 06:31
В наши дни самото понятие "добрия човек" синонимно се е изродило в: наивник, лунатик или (на подсъзнателно ниво) измамник и глупак.
За себе се съм сигурен, че "добрите хора" не са изчезнали, а са притиснати в ъгъла и си кротуват за да не ги обяват за луди, след което да станат мишени на "всенародното" веселие в реалити формат.
С други думи щастлив съм да открия, че има хора, които ги търсят по ъглите и ги изваждат на светло, където им е мястото. Благодаря!
цитирай
4. ambroziia - В наши дни самото понятие "...
14.06.2015 12:03
deusson написа:
В наши дни самото понятие "добрия човек" синонимно се е изродило в: наивник, лунатик или (на подсъзнателно ниво) измамник и глупак.
За себе се съм сигурен, че "добрите хора" не са изчезнали, а са притиснати в ъгъла и си кротуват за да не ги обяват за луди, след което да станат мишени на "всенародното" веселие в реалити формат.
С други думи щастлив съм да открия, че има хора, които ги търсят по ъглите и ги изваждат на светло, където им е мястото. Благодаря!


Добрите хора не са изчезнали, но те са прекалено малко на брой и
не се чува гласът им. Може да прозвучи пресилено, но бих казала,
че живеем в разцвета на Злото.
Приятен ден, Deusson!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12179545
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80584
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930