Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2015 22:31 - НЕСРЕТНО ВРЕМЕ - АНГЕЛ ВЕСЕЛИНОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НЕСРЕТНО  ВРЕМЕ

АКО  УТРЕ  ВЪВ  ОБЛАКЪТ  МРАЧЕН,
УМОРЕНО  ПРИСЕДНАЛ  НАД  ХЪЛМА
РАЗПОЗНАЕШ  ОЧИТЕ  МИ,  ЗНАЧИ,
ЧЕ  ПРИ  НЕГО  ЩАСТЛИВ  СЪМ  СЕ  ВЪРНАЛ.

ЯКО  УТРЕ  ВЪВ  ПУЛСА  РАЗПЛАКАН
НА  КАПЧУКА,  СЪРЦЕТО  МИ  ЧУЕШ,
НЕ  ЗАТВАРЯЙ  ПРОЗОРЕЦА  В  МРАКА.
МОЖЕ  БИ  С  ТОЗИ  ПУЛС  ЩЕ  НАХЛУЕ

ОБИЧТА  МИ  ПРИ  ТЕБ.  АКО  ПТИЦА
УТРЕ  КАЦНЕ  ОТВЪН  НА  ЛИПИТЕ
И  ВЪВ  НЕЙНИТЕ  ТЪМНИ  ЗЕНИЦИ
МОЯТ  ПОГЛЕД  ОТКРИЕШ,  ПОПИТАЙ

ЗА  ТЪГАТА  В  ОЧИТЕ  Й  СКРИТА.
ТЯ  НАВЯРНО  ТРОШИЦА  ЩЕ  ВЗЕМЕ
ОТ  ДЛАНТА  ТИ,  ПРЕДИ  ДА  ОТЛИТНЕ
ПО-ДАЛЕЧ  ОТ  НЕСРЕТНОТО  ВРЕМЕ,

ОТ  КОЕТО  ИЗБЯГАХ  И  АЗ.
АКО  УТРЕ  СТУДЕНИЯТ  ВЯТЪР
СТИХ  ПРОШЕПНЕ  ТИ  В  КЪСНИЯ  ЧАС,
ТО  ПОВЯРВАЙ,  ЧЕ  АЗ  СЪМ  ГО  ПРАТИЛ.

ПРИСЕДНИ  И  ПОСЛУШАЙ  ГО.  ЗНАМ,
ЧЕ  НАВЯРНО  ЩЕ  БЪДЕШ  СЪРДИТА,
ЧЕ  МЕ  НЯМА,  НО  ВЯТЪРЪТ  САМ
С  ХЛАДНА  ДЛАН  ЩЕ  ИЗТРИЕ  СЪЛЗИТЕ.

СЛЕД  КОЕТО  СЪС  ОБЛАКА  МРАЧЕН,
С  ПТИЦА,  С  ВЯТЪР...  СЪВСЕМ  НЕУСЕТНО
ЩЕ  СИ  ТРЪГНА  -  БЕЗ  ВЕЧЕ  ДА  ПЛАЧЕШ  -
ОТ  ПРОКЛЕТОТО  ВРЕМЕ  НЕСРЕТНО.

image

Автор:  Ангел  Веселинов




Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12156465
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80273
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031