Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2015 21:53 - НА БОГ ВЪВ ШЕПИТЕ - НАДЕЖДА АВРАМОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 506 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НА  БОГ  ВЪВ  ШЕПИТЕ

ЧАСТИЦА  ОТ  ВСЕЛЕНАТА.  АЗ.  МЕЖДУ  ДВЕ  ВСЕЛЕНИ.
ПЕСЪЧИНКА  ОТ  ДУНАВА  ДЪЛГОВЕЧЕН  ОТРОНЕНА.
ОТ  НЕГО  ПОЕЛА  КРЪВТА  СИ  ТОПЛА  ВЪВ  ВЕНИТЕ.
ОТ  СЪДБАТА  В  ЖЕСТОКИ  БУРИ  И  ПЛАМЪЦИ  ГОНЕНА.

КАМЪК  ТВЪРД  ОТ  ВИСОКО  ПОНЕСЕН  ПО  УРВИ  СТРЪМНИ,
ТРОШЕН  И  НОСЕН  НА  МИЛИОНИ  ДРЕБНИ  ПАРЧЕТА,
ОТ  ПОТОЦИ  ПОЕТИ  И  РЕКИ  В  УСОИ  ТЪМНИ,
НА  ПЕСАЧИНКА  ОСТРА  ОСТАНА  МИ  СЪРЦЕТО.

ОТ  ПТИЦИ  ПОГАЛВАНА,  ОТ  ЧОВЕЦИ  ТЪПКАНА,
СВИЛА  СЕ  ДО  ПЕСЪЧИНКИТЕ  ОБЛИ  ЗА  ТОПЛИНА,
ОТ  ДЪЖДОВЕ  БУЙНИ  НА  НЯКЪДЕ  ОТПЪДЕНА,
ЗАПАЗИХ  СИ  ДО  ДУНАВА  ПЪЛНОВОДЕН  ПАДИНА.

СЛЪНЧЕВИ  ЛЪЧИ  С  ОБИЧ  СЪРЦЕТО  МИ  ПЪЛНЕХА.
ЛЕДОХОДИ  ГО  ПРОНИЗВАХА  КАТО  ОГЪН  ОТ  ЛЕД.
В  ПЪЛНОВОДИЯ  ОЧИТЕ  МИ  ЗРЯЩИ  ПОТЪВАХА.
НО  ЧОВЕКЪТ  ОСТАНА  СИ  ВЪВ  ВСИЧКО  НАЙ-ГРУБ.

ВРЕМЕТО-МИГНОВЕНИЕ  СЪРЦЕТО  МИ  ОПАЗИ.
А  БОГА  В  ШЕПИ  ДЪРЖЕШЕ  МОЯТА  ВЕЧНА  ДУША.
ЩО  БОЛКИ,  ЩО  СЪЛЗИ  В  ЖИВОТА  СИ  ПРЕГАЗИХ,
НО  С  ОБИЧ  И  ДОБРИНА,  ЕТО  МЕ,  ОЦЕЛЯХ.

image

Автор:  Надежда  Аврамова



Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12199891
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80726
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930