Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2015 05:36 - ОТ МЕНЕ НИЩО НЯМА ДА ИЗЛЕЗЕ! - ТОМА ТРОЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 771 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОТ  МЕНЕ  НИЩО  НЯМА  ДА  ИЗЛЕЗЕ!

КАКВОТО  ЗНАМ,  ЗА  СЕБЕ  СИ  ГО  ЗНАМ.
НЕ  КАТО  ОНЯ  ГЕНИЙ,  ДЕТО  ВИ  СЕ  ПЛЕЗИ.
МАКАР  ЕЗИК  ДА  ИМАМ,  ЕЙ ТОЛКОВА  ГОЛЯМ,
ОТ  МЕНЕ  НИЩО  НЯМА  ДА  ИЗЛЕЗЕ.

КАКЪВ  Е  ТОЯ  -  МНОГО  ЛИ  Е  БИТ
ИЛИ,  ОБРАТНО,  МНОГО  Е  РАЗГЛЕЗЕН?
И  НА  ЕЗИКА  МИ  Е  ДУМАТА,  НО:  ШШШТ!
ОТ  МЕНЕ  НИЩО  НЯМА  ДА  ИЗЛЕЗЕ...

ЗАЩОТО  ТИ  СИ  ЩЕДРА  -  НА  КАЛПАК
СИ  ДАВАЛА  НА  ТЕЗИ  И  ОНЕЗИ...
КАТО  КАПАН  ЖЕЛЕЗЕН  СЪМ  И  -  ЩРАК!  -
ОТ  МЕНЕ,  МИЛА,  НИЩО  НЯМА  ДА  ИЗЛЕЗЕ.

КОГАТО  СЪМ  ЗАТЪНАЛ  КАТО  ГРЪК,
КАК  ИСКАШ  ДА  ИЗЛЯЗА  С  ТЕБ  НА  ЧИСТО?
НЕ  ЩЕ  ОБЕЛЯ  ДУМА  -  НИТО  ГЪК!
ОТ  МЕНЕ  НЯМА  ДА  ИЗЛЕЗЕ  НИЩО.

И  В  БЪДНОТО  НА  КОЙ  ЩЕ  ХВЪРЛЯТ  БОБ,
НА  КОЙ  ЩЕ  СЕЯТ  СЕМЕНАТА  НА  ПОЕЗИЯТА?
В  ЕДНО  ПОЛЕ  ОТ  ДУМИ  ЩЕ  СЪМ  ГРОБ.
ОТ  МЕНЕ  НИЩО  НЯМА  ДА  ИЗЛЕЗЕ.

image

Автор:  Тома  Троев



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. kvg55 - Рефренът "ОТ МЕНЕ НИЩО НЯМА ДА ...
06.10.2015 22:01
Рефренът "ОТ МЕНЕ НИЩО НЯМА ДА ИЗЛЕЗЕ"
е двусмислен :
1) От устата на героя няма да излезе и дума по някакъв неизвестен въпрос.
2) От героя няма да излезе нищо, в смисъл, че няма да стане човек.
По вероятно е първото.
Но защо пише, като не иска да говори?
цитирай
2. ambroziia - Рефренът "ОТ МЕНЕ НИЩО НЯМА ДА ...
07.10.2015 11:27
kvg55 написа:
Рефренът "ОТ МЕНЕ НИЩО НЯМА ДА ИЗЛЕЗЕ"
е двусмислен :
1) От устата на героя няма да излезе и дума по някакъв неизвестен въпрос.
2) От героя няма да излезе нищо, в смисъл, че няма да стане човек.
По вероятно е първото.
Но защо пише, като не иска да говори?


„Когато съм затънал като грък" (много ми хареса този стих!),
тук поетът посочва, че и финансово от него
„нищо няма да излезе".
цитирай
3. kvg55 - "Когато съм затънал като г...
07.10.2015 22:27
"Когато съм затънал като грък"

Този израз не ми беше съвсем ясен.
Сега, след вашият коментар, ми се изясни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12204459
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80750
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930