Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2016 08:58 - ЕНЕРГИИ - ВАЛЕРИ СТАНКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 563 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЕНЕРГИИ

АЗ  ЦЕЛИЯТ  СЪМ  ВИК.  КЪЛБО  ОТ  НЕРВИ.
БУК  -  СЦЕПЕН  ОТ  СВЕТКАВИЦИ  НА  ДВЕ.
ИЗПРАЩАМ  ПОЛОЖИТЕЛНИ  ЕНЕРГИИ
КЪМ  ВРЕМЕНА.  ПРОСТРАНСТВА.  СВЕТОВЕ.

И  НЯМА.  НЯМА  КОЙ  ДА  МИ  ОТВЪРНЕ.
И  САМ  СИ  ПИША  ЛУДИТЕ  ПИСМА  -
УЖАСНО  КРИВ,  НАД  ЛИСТА  СИ  ОПЪРЛЕН,
СТОВАРВАМ  ТЕЖКО  ЕХО  СЛЕД  ГЪРМА.

БЕЗПАМЕТЕН  ЗАКЛЮЧЕНИК  В  ЗАТВОРИ  -
АЗ  ПИША  ГЛУПОСТИ.  ИЛИ  ПОЧТИ.
КОЙ  КНИГАТА  МИ  ТЪПА  ЩЕ  ОТВОРИ?
БЕЗСЪНИЦИТЕ  КОЙ  ЩЕ  МИ  ПЛАТИ?

А  КАК  ГО  ПОМНЯ  -  СЯКАШ  БЕШЕ  ВЧЕРА  -
СЛЕТЯ  НАД  МЕНЕ  АНГЕЛ  -  ПРИЗРАК  ЛЕК.
ТОЙ  ОСВЕТИ  ЛИЦЕТО  МИ  С  ФЕНЕРА
И  МЕ  ПРЕГЪРНА  КАТО  ЖИВ  ЧОВЕК.

КАТО  ПЧЕЛИЧКА,  КАЦНАЛА  НА  ЦВЕТЕ,
ЛЪЧ  СВЕТЛИНА  В  КРЕВАТ  НА  ЮРОДИВ,
ТОЙ  ЦЯЛА  НОЩ  ОТ  КНИГАТА  МИ  ЧЕТЕ  -
ДОРИ  СИ  ПОДЧЕРТАВАШЕ  С  МОЛИВ.

РАЗКЪРТИ  ВКОРАВЕНАТА  МИ  ЗИМА.
В  ЛЕХИТЕ  РЪСНА  СЕМЕ  ЗА  ЦВЕТЯ.
ПИШЕТЕ,  АКО  НЯКЪДЕ  ВИ  ИМА,
ДАЛИ  НАД  ВАС  БЯЛ  АНГЕЛ  ПРЕЛЕТЯ?

ТОЙ  -  АНГЕЛЪТ  МИ,  Е  КЪЛБО  ОТ  НЕРВИ.
ОТ  НЕРВИ  -  КЪЛБОВИДНИ  ПОВЕСМА.
И  ЦЯЛ  ЖИВОТ  В  ПРОСТРАНСТВАТА  БЕЗМЕРНИ
ТОЙ  ВИ  РАЗНАСЯ  МОИТЕ  ПИСМА.

image

Автор:  Валери  Станков



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. kvg55 - И все пак ангелът, който го е насъ...
19.01.2016 20:40
И все пак ангелът, който го е насърчил да пише, го е видял само той.
Къде е реалният живот, къде са читателите? Затова е и нервен.
цитирай
2. ambroziia - И все пак ангелът, който го е насъ...
19.01.2016 22:30
kvg55 написа:
И все пак ангелът, който го е насърчил да пише, го е видял само той.
Къде е реалният живот, къде са читателите? Затова е и нервен.


Умовете на поетите не знаят покой. Тяхното въображение
непрекъснато ги отвежда в различни „времена, пространства,
светове", в резултат на което се раждат стиховете им.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12188545
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930