Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2016 08:09 - СБОГОМ, ЛЮБОВ! - ВАЛЕНТИН ЖЕЛЯЗКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СБОГОМ,  ЛЮБОВ!

ТРЪГВАШ  ЛИ?  НИЩО НЕ  ОСТАВЯЙ!
ВЗЕМИ  СИ ВСИЧКО  -  ВСЕКИ  СПОМЕН,
ВНИМАТЕЛНО  ЪГЛИТЕ  ПРОВЕРЯВАЙ,
ПРАЗНОТАТА  НЕКА  Е...  ОГРОМНА!

ОТВОРИ  ПРОЗОРЦИТЕ  И...  ПРОВЕТРИ!
ОТ  ТЕБЕ  ДЪХ  ДОРИ  ДА  НЕ  ОСТАНЕ,
НЕ  ОСТАВЯЙ  И  НАЙ-МАЛКИТЕ  МЕЧТИ,
ДУШАТА  МИ  НАДЕЖДИ  ДА  НЕ  ХРАНИ...

ЖИВОТЪТ  ДА  СЕ  ВЪРНЕ  КЪМ  НАЧАЛОТО.
ПРЕДИ  МИГЪТ  НА  СРЕЩАТА  -  ДАЛЕЧЕН,
НА  ИЗЛИЗАНЕ  -  СЧУПИ  МАХАЛОТО,
ЧЕ  ВРЕМЕТО  ДА  БЪДЕМ  С  ТЕБ  -  ИЗТЕЧЕ!...

ЩОМ  ВЗЕМЕШ  ВСИЧКО,  ТИ  НЕ  МЕ  ТЪРСИ!
ПОГЛЕДЪТ  МИ  ВЕЧЕ  ЩЕ  Е  В  ЗДРАЧЪТ  ТИ,
СЪРЦЕТО  МИ  ОТДАВНА  СЕ...  СТРОШИ,
ОТ  УДАРИТЕ  НА  БРЪСНАЧА  ТИ...

ЩЕ  ЕКНЕ  ВЕЧНО  В  МЕНЕ,  КАТО  ТЪТЕН,
ПИСЪКЪТ  ОТ  ЦИПА  НА  БАГАЖА,
ВЪРВИ  ПРИ  ДРУГ  И...  ДАНО  НАМЕРИШ  ПЪТЯ!
АЗ  НЯМАМ  ПОВЕЧЕ  КАКВО  ДА КАЖА!...

ВЪРВИ,  ЛЮБОВ,  И  НИКОГА  НЕ  СЕ  ЗАВРЪЩАЙ
АКО  ЩЕ  СИ  ТАКАВА,  НИКАКВА  И...  МАЛКА!
ЗА  СБОГОМ  ЛИ?...  НЕДЕЙ!  НЕ  МЕ  ПРЕГРЪЩАЙ!
ЩЕ  БЪДЕ  ГЛУПАВО!  НАИВНО...
МНОГО  ЖАЛКО!...

image

Автор:  Валентин  Желязков



Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12193035
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80659
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930