Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2016 08:51 - ЛУДНИЦА ЗА ВЛЮБЕНИ - ВАЛЕРИ СТАНКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 484 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЛУДНИЦА  ЗА  ВЛЮБЕНИ

...СЪНЯТ  СИ  НЯМА  ГРАНИЦИ  -  И  ИДЕ,
КОГАТО  НЕЩО  ВАЖНО  ПРЕДСТОИ  -
И  ВРЕМЕТО,  ХУДОЖНИКЪТ  НЕВИДИМ!  -
РИСУВА  В  НЕГО  С  МАСЛЕНИ  БОИ,

ПОНЯКОГА  РАЗРЕЖДА  С  АКВАРЕЛИ
СГЪСТЕНИЯ  -  В  ДУШИЦАТА  МИ  -  МРАК,
НО  АЗ  -  СРЕД  ВСИЧКИ,  БАВНО  ПОЛУДЕЛИ,
БЕЗ  ХАПЧЕТА  -  СЪНУВАМ  ВСЕ  НА  КРАК!  -

ВИДЕНИЯ,  НЕЛЕПИЦИ,  КОШМАРИ.
ЗАПЛИТАТ  МИ  СЕ  В  ИСТИНСКО  КЪЛБО  -
ЦАРЕ  ВЕЧЕРЯТ  С  ДРИПАВИ  КЛОШАРИ
КРАЙ  ОГЪНЯ  ПОД  МОСТА  МИРАБО,

НАПОЛЕОН  -  СЪС  БОЕН  ВИК:  -  АВАНТИ!  -
НА  ЕКС  ИЗГЪЛТВА  ЧАШАТА  С  АРСЕНТ,
ИЛИ  СЕСТРИТЕ  СМЪКВАТ  БЕЛИ  МАНТИ  -
НАСЪН  ПОНЕ!  -  ДА  ПИПНА  СУТИЕН,

НА  КОЙКАТА  -  ОТЛЯВО,  СПЕШЕ  ГОГОЛ,
ОТДЯСНО  СЕМКИ  ЛЮЩЕШЕ  ВАН  ГОГ!
А  АЗ  -  ПОМЕЖДУ  ТЯХ,  СЕ  МОЛЕХ  БОГУ  -
САКЪН!  -  ДА  НЕ  ПОМИСЛИ,  ЧЕ  СЪМ  БОГ.

И  ЛЮБЕХ  СЕ  -  С  ГОРГОНИ  И  С  МЕДУЗИ,
ДУШАТА  МИ  СЛЕД  ТЯХ  СЕ  ВКАМЕНИ!  -
НО  САМО  ТИ!  -  ОТ  ВСИЧКИТЕ  МИ  МУЗИ,
ОСТАНА  С  МЕН  -  ДО  СЕТНИТЕ  МИ  ДНИ.

С  ТЕБ  ЛЮБОВТА  Е  СЛЪНЧЕВА  КОРИДА!
АРЕНАТА  -  БЕЗ  ТЕБ  -  ВЪРШАХ  СЪС  ТРЪН.
БЯХ  ЛУД  ПОЕТ!  -  И  ЛУД  ЩЕ  СИ  ОТИДА  -
ВЪВ  ТВОЯ  СТИХ,  ПРЕКРАСЕН  КАТО  СЪН.

image

Автор:  Валери  Станков



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12155180
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80272
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031