Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2016 09:23 - ТРИ В ЕДНА - ТОМА ТРОЕВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 378 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ТРИ  В  ЕДНА

СЪБИРАЙ  ДУМИТЕ  ПО  ТРИ  В  ЕДНА
И  СБИТИ,  НАЖЕЖЕНИ  -  ДА  ЗАСВЕТЯТ.
И  ПОКАЖИ  МИ  ТРЕТАТА  СТРАНА,
КОЯТО  НЯМА  НИЩО  ОБЩО  С  ДВЕТЕ.

ТИ  КАЗВАШ:  „ДУМИТЕ  НА  ДВЕ  НЕ  СИ  ДЕЛЯ,
ТАКА  ПО-СКЪПА  ЩЕ  Е  ТРОЙНО  ВСЯКА!
НА  ДЪНОТО  НА  НЯКАКЪВ  ПРОПАДНАЛ  ЯР
НЕ  СЪМ  ТИ  ДАЛА  ДУМА  ДА  ТЕ  ЧАКАМ.

МАКАР  ДА  ЗНАЯТ,  ЧЕ  ОТ  ДУМА  НАЙ-БОЛИ,
ПОЕТИТЕ  ОТ  ДУМА  НЕ  РАЗБИРАТ!
И  ТИ  ИГРАЕШ  СИ  СЕГА  СЪС  ТЯХ,  НАЛИ?
А  МЕНЕ  С  ДУМИ  КОЛКО  СА  МЕ  БИЛИ...

И  ВСИЧКИ  ЧУВСТВА  В  ТЕБ  -  ОТ  „Я"  ДО  „А"
СЕГА  БЕЗЖАЛОСТНО  ИЗТРИВАШ  С  ГУМА.
НО  ДУМИТЕ  ПАЗИ  -  И  ПРОТИВ  МЕН  ЕДНА
НЕ  ДАВАЙ  ДУМА  НЯКОЙ  ДА  ИЗДУМА."

С  ТРИ  БУКВИ  -  КАТО  С  НЕЖНО  ОСТРИЕ
ЩЕ  МЕ  ОТРЕЩЕШ  ТРИ  ПЪТИ  КОВАРНО.
И  ЕТО  МЕ  -  ОТ  ТЕБЕ  РАЗ-ТРОЕН!
И  ВСЯКА  ЧАСТ  ОТ  МЕНЕ  ТИ  Е  ВЯРНА.

СЪБИРАЙ  ДУМИТЕ  ПО  ТРИ  В  ЕДНА!
ДОРИ  ТОВА  ЖИВОТА  ДА  ТИ  СТРУВА.
ПРЕСТРУВАЙ  СЕ  НА  ВЛЮБЕНА  ЖЕНА!
НО  ДУМИТЕ  НЕ  СЕ  ПРЕСТРУВАТ.

image

Автор:  Тома  Троев



Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12199050
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80723
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930