Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2016 08:32 - НА ЕДНА ЖЕНА - МИЛОШ ЗЯПКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НА  ЕДНА  ЖЕНА

ОСТАНАХ  САМ.  ИЗНЕМОЩЯЛ  СЪМ.  НИЩО.
КАФЕ,  ЛЮБОВ,  ЦИГАРИ  -  ЕДНАКВО  МИ  ГОРЧАТ.
ЖИВОТЪТ  НИ  ЖЕСТОКО,  ЖЕСТОКО  Е  РАЗНИЩЕН,
ЧЕ  ПРОСТО  НЕ  НАМИРАМ  ЗА  РАДОСТ  ВЕРЕН  ПЪТ.

А  КАЗВАТ,  ЧЕ  ВЪВ  ПЕПЕЛ  ВСЕ  НЕЩИЧКО  ОСТАВА  -
ПОНЕ  ЗА  МИГ  ИЗМАМЕН  -  ИЗМАМНА  ТОПЛИНА.
УВИ!  УГАСНАЛА  Е  ПРЕДИШНАТА  ЖАРАВА
И  ТАМ  ИЗРОВИХ  САМО  СТУДЕНАТА  ВИНА.

ЗЯТУЙ  ЩЕ  ТЕ  ПОМОЛЯ,  ПРЕДИ  ДА  СЕ  РАЗМИНЕМ,
ЗА  МИГ  ДА  СИ  ПРИПОМНИШ  ОЧИТЕ  НА  ГРЕХА,
СЪЛЗАТА  ТИ  ПОСЛЕДНА  ПРЕЗ  НЕГО  ДА  ПРЕМИНЕ,
ЗА  ДА  НЕ  БЪДЕ  БЛУДКАВ,  А  ПО-СОЛЕН  СТИХА.

МЪЛЧИШ?  ДОБРЕ.  РАЗБИРАМ,  ЧЕ  ДУМИТЕ  ТЕ  ПЛАШАТ,
ЗАТУЙ  МЕ  ГЛЕДАШ  МЕКО,  С  РАЗМЪТЕНИ  ОЧИ.
НО  Я  НАЛЕЙ  НАКРАЯ  ВИНО  ВЪВ  ТРИТЕ  ЧАШИ,
ЗА  ДА  УСЕТИМ  ЯСНО  В  КОЯ  ОТ  ТЯХ  ГОРЧИ.

ЗА  СЕБЕ  СИ?  СЛЕД  ВСИЧКО  ЩЕ  ИСКАМ  ДА  ЗАПАЗЯ
ЕДИН  УЖАСЕН  СПОМЕН  ЗА  ТВОЙТЕ  КОЛЕНЕ.
ВЪВ  РАМКА  ЩЕ  ГО  СЛОЖА,  ВЪВ  РАМКА  ОТ  ОМРАЗА,
ТА  ЩОМ  ОМЕКНА  НЯВГА,  ТОЙ  ЩЕ  ПРОСЪСКА:  „НЕ!"

ПРОЩАВАХ.  ДНЕС  НЕ  МОГА.  НЕ  МОГА  И  НЕ  ИСКАМ.
СЪРЦЕТО  МИ  Е  МЪРТВО  СЛЕД  ОНЯ  СТУД  ГОЛЯМ.
В  ГЪРДИТЕ  БОЛКА  ПАРИ,  НО  ЗЪБИТЕ  ЩЕ  СТИСКАМ  -
ИЗМАМАТА  ПРЕЗИРАМ,  ЗАТУЙ  ОСТАВАМ  САМ!


image
Автор:  Милош  Зяпков



Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12200167
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80728
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930