Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2016 06:46 - СИРОМАШКА МОЛИТВА - ВАЛЕРИ СТАНКОВ
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СИРОМАШКА  МОЛИТВА

КАКВО  ЛИ  ДРУГО  СИРОМАХА
В  ДУШАТА  МИ  СИ  ПОЖЕЛА?  -
ДЕТЕ  С  РЪКА  ДА  МИ  ПОМАХА
ОТ  ПРЕМИНАВАЩА  КОЛА,

ДА  МЕ  ПОПИТА  НЯКОЙ  ЧИЧКО:
-  ПРОЩАВАЙ,  КОЛКО  Е  ЧАСЪТ?  -
ЗАРЯЗАЛ  АБСОЛЮТНО  ВСИЧКО,
ПАК  ДА  НАМЕРЯ  СВОЯ  ПЪТ,

ТЮТЮН  ДА  МИ  ПОИСКА  СТАРЕЦ  -
ЗА  СЕТНАТА  СИ  СТРУЙКА  ДИМ,
ДЕНЯТ  МИ  ДА  СИ  ИДЕ  -  ХАРЕН,
И  -  НЯКОМУ  -  НЕОБХОДИМ,

ПАРЧЕ  ОТ  СВОЯ  ЧЕРЕН  ХЛЕБЕЦ
С  ОКЪСАЛ  ПЪТНИК  СПОДЕЛИЛ,
ЗА  НЯКОГО  ДА  СЪМ  ПОТРЕБЕН  -
АЗ  -  БОГУ  ДРАГ!  И  ВСЕ  НЕМИЛ,

СТРАХЛИВЕЦЪТ  ДА  СЕ  НАПИЕ
И  ИЗВЕДНЪЖ  ДА  СТАНЕ  ЗЪЛ,
ПЪК  И  ГЛУПАКЪТ  ДА  ОТКРИЕ
ИЗГУБЕНИЯ  СИ  АКЪЛ,

ДА  СЕДНЕ  МАЙКА  МИ  НА  ПРИПЕК,
КРАЙ  НЕЯ  ТАТИ  ДА  ЗАСПИ,
И  НАЙ-ПОДИР  МАТЕМАТИКЪТ
ДА  ОБЯСНИ  ЧИСЛОТО  „ПИ",

А  ЗАЛЕЗЪТ  ДА  МЕТНЕ  ГУБЕР  -
ПРОСКУБАН,  ПРЕГОРЯЛ  И  РИЖ  -
ПОЕТЕ,  В  ИЗГРЕВИТЕ  ВЛЮБЕН,
ПО  ЗАЛЕЗ  НАКЪДЕ  ВЪРВИШ?

ТРЪГНИ  ОТ  ТУК!  -  И  СТИСКА  СЛАМА
В  БЕЗКРАЯ  СЛЪНЧЕВ  ОТНЕСИ!  -
СВЕТЪТ  Е  ЗРИТЕЛНА  ИЗМАМА,
В  КОЯТО  БЕШЕ  -  И  НЕ  СИ!

image

Автор:  Валери  Станков



Гласувай:
17


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12189134
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80641
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930